Overstappen van Microgynon 50 naar?? ivm doorbraakbloeding
dinsdag 19 maart 2013 om 10:40
Ik ben 38 en al jaren slik ik de microgynon 50 nu heb ik steeds vaker last van doorbraakbloedingen. Dit had ik voor jaren terug ook toen ik nog de microgynon 30 slikte, ben dus toen naar 50 gegaan. Ben naar de huisarts geweest die zei dat ik misschien een erg zware cyclus had en stelde voor dat ik 3 maanden de 50 achter elkaar door moet slikken en kijken hoe het dan gaat, nou het gaat niet beter dus want ik heb er nog steeds net zo veel last van. Elke dag een paar druppels bloed en atijd tegen de avond
Ik wil misschien een andere pil gebruiken maar ik heb al de zwaarste pil. Iemand tips of suggesties over welke pil jou heeft geholpen?? Ik wil iig geen spiraal laten plaatsen. Ik weet t niet meer wordt er zo onzeker van...
Ik wil misschien een andere pil gebruiken maar ik heb al de zwaarste pil. Iemand tips of suggesties over welke pil jou heeft geholpen?? Ik wil iig geen spiraal laten plaatsen. Ik weet t niet meer wordt er zo onzeker van...
dinsdag 19 maart 2013 om 10:47
quote:Ster_ schreef op 19 maart 2013 @ 10:43:
Nou, ik krijg ook doorbraakbloedingen als ik meer dan twee strips achtereen slik.. Of heb je het dan in de eerste strip ook al?Ik juist ook, daarom juist stopweek. Grote schoonmaak en opnieuw beginnen.
Nou, ik krijg ook doorbraakbloedingen als ik meer dan twee strips achtereen slik.. Of heb je het dan in de eerste strip ook al?Ik juist ook, daarom juist stopweek. Grote schoonmaak en opnieuw beginnen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 19 maart 2013 om 11:01
Ben als de dood voor een spiraal te laten plaatsen nee dat is echt een no go sorry!!! Er moet toch wel iets anders zijn... hier zullen toch wel meer vrouwen last van hebben en waarbij een andere pil de uitkomst was!
Ik heb t nu al een paar dagen na mijn stopweek dat het weer begint..of ja niet echt ongesteld maar een paar druppels elke dag wordt er echt chaggie van hoor.. durf nog geen sex meer te hebben!!
Ik heb t nu al een paar dagen na mijn stopweek dat het weer begint..of ja niet echt ongesteld maar een paar druppels elke dag wordt er echt chaggie van hoor.. durf nog geen sex meer te hebben!!