Gezondheid alle pijlers

Parokliniek

04-11-2011 19:42 11 berichten
Vandaag afspraak gemaakt bij de parodontologie kliniek. Afspraak staat voor december en ik knijp hem echt! De behandeling de kosten brrrr.... Wie heeft ook deze behandelingen ondergaan en heeft ervarings verhalen en wat opbeurende woorden?
Welke behandelingen ga je krijgen?
Eerst uitgebreid onderzoek van een uur kosten 170 euro! Daarna wordt een behandelplan opgesteld. Weet dat ik in ieder geval 2 pockets van 9 mm heb. Lees nu op internet van alles over uit vallende tanden enzo! Heb jij ook bij een parokliniek gelopen?
Alle reacties Link kopieren
Oei, die pocketmetingen deden bij mij gemeen zeer.

Kan voor jou natuurlijk reuze meevallen. Het schoonmaken vind ik trouwens ook niet prettig, ik kan weinig hebben aan mijn tanden en tandvlees.

Sterkte!
Ze vertelde mij dat ze het wel kunnen verdoven. Heb jij dat niet gedaan? Thankx voor je reactie.
Mijn moeder had ook diepe pockets. Een tandarts had gezegt dat ze een gebit zou moeten. Ze is daarna naar een kliniek geweest en heeft nog gewoon haar eigen tanden en ze zijn nu prima gezond.

Het houdt best wat in maar het is toch wel fijn als je je tanden kan houden.
Ah know`t, tha shunt
Ja klopt, ze wilde het ook wel verdoven maar dat leek me zo overdreven.

Achteraf had ik dat toch maar beter wel kunnen doen.

Maar ik laat alle behandelingen bij de mondhygiëniste doen. Waarom ga je naar het zh? Dat is toch veel duurder? Ik was voor de meting ¤80 kwijt.
Ik neem zeker een verdoving! Ik ga naar de kliniek omdat mijn mondhygienste het te uitgebreid vind. Mijn enigste angst is dat het niet meer goed komt en ik een gebit moet! Klinkt een beetje kinderachtig misschien maar ik ben gewoon geen held als het op tanden aankomt!
quote:travel1 schreef op 04 november 2011 @ 20:22:

Klinkt een beetje kinderachtig misschien maar ik ben gewoon geen held als het op tanden aankomt!Dat klinkt helemaal niet kinderachtig hoor! Waarom moet je als je een bepaalde leeftijd hebt ineens maar alles aankunnen en mag je geen angsten meer hebben! Zo ben ik bij prikken nog steeds enorm zenuwachtig en erg blij als ik een verpleger heb, die met mij blijft praten en mij afleidt. Ik hoop dat het allemaal achteraf meevalt voor je.
Ik vind het van jou ook niet kinderachtig hoor! Bij mezelf dan weer wel, maar dat heb ik altijd.

Verder helemaal niemand ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven