PCOS syndroom
vrijdag 1 mei 2015 om 12:38
Even een update over mijn menstruatie... Ik heb vorige week een inwendige echo gehad omdat mijn menstruatie uitbleef. Vandaag de uitslag gekregen van de echo. Ik moest persoonlijk bij de huisarts komen, dus kreeg al flink de zenuwen. Wat blijkt ik heb het PCOS syndroom. De huisarts raadde mij aan om aan de pil te gaan, maar omdat ik door de pil last van mijn mathopathie kreeg ben ik daar juist mee gestopt. Ook waren mij vriend en ik aan het oefenen om zwanger te worden. Nu we dit te horen hebben gekregen, zitten we even in de shit. We willen allebei heel graag een kindje, en het liefst zo snel mogelijk voordat het straks echt slecht uitpakt. Maar wij gaan april 2016 trouwen. Of trouwen, of zwanger worden is voor ons nu het dilemma. (ik heb overigens al mijn trouwjurk). Volgende week maar een afspraak maken bij de gyneacoloog voor vrijblijvend gesprek ook met het punt dat ik ritalin slik. Wat nu, hoe nu verder... Iemand ervaring met PCOS syndroom en kinderwens?
Je leeft maar één keer, dus GENIET
vrijdag 1 mei 2015 om 13:01
Hai Mel, geen ervaring.. Maar wel veel over gelezen hier op het forum, op de zwanger-pijler bij 'de prikbitches'. En inmiddels al heel veel vrouwen voorbij zien komen die ondanks pcos toch zwanger werden.
Heel goed van je om een afspraak bij de gynaecoloog te maken. Hij/zij kan je echt veel meer vertellen!
Heel goed van je om een afspraak bij de gynaecoloog te maken. Hij/zij kan je echt veel meer vertellen!
vrijdag 1 mei 2015 om 13:24
Ik weet sinds vorig jaar oktober dat ik pcos heb, en vanaf februari dit jaar begonnen met hormonen. Ik loop hiervoor bij een fertiliteitsarts.
Komt een hoop bij kijken en soms best zwaar.
Maar heb goeie hoop dat het goed komt.
Denk dat het voor jezelf wel prettig zal zijn om naar een gynaecoloog te gaan. Hij kan je zeker meer vertellen over hoe of wat.
Veel succes!
Komt een hoop bij kijken en soms best zwaar.
Maar heb goeie hoop dat het goed komt.
Denk dat het voor jezelf wel prettig zal zijn om naar een gynaecoloog te gaan. Hij kan je zeker meer vertellen over hoe of wat.
Veel succes!
vrijdag 1 mei 2015 om 13:33
Mijn moeder heeft ook hormonen geslikt om zwanger te worden. Had ook PCOS syndroom. En was er ook goed ziek van misselijk en ze was het temperaturen op gegeven moment ook wel beetje beu. Moet jij ook temperaturen?
Mijn vriend was ook flink van slag en was er stil van. Hij hoopte eigenlijk dat ik thuis zou komen van de huisarts met het nieuws dat ik zwanger zou zijn, maar dit viel even vies tegen. En uiteraard even lekker potje zitten janken haha.
Ik ben heel benieuwd naar de afspraak met de gynaecoloog, toch wel beetje spannend nu hihi
Mijn vriend was ook flink van slag en was er stil van. Hij hoopte eigenlijk dat ik thuis zou komen van de huisarts met het nieuws dat ik zwanger zou zijn, maar dit viel even vies tegen. En uiteraard even lekker potje zitten janken haha.
Ik ben heel benieuwd naar de afspraak met de gynaecoloog, toch wel beetje spannend nu hihi
Je leeft maar één keer, dus GENIET
vrijdag 1 mei 2015 om 14:00
Snap dat het moeilijk is als je zoiets hoort, is ook niet niks. En je tranen moet je lekker laten komen als je daar behoefte aan hebt, lucht vaak ook op.
Ik moet niet temperaturen maar ik doe het wel. Zo heb ik toch net even wat meer duidelijkheid of ik wel of geen eisprong heb gehad.
Logisch dat je het spannend vind.
Maar wel fijn dat je dan wat meer duidelijkheid hebt.
Ik moet niet temperaturen maar ik doe het wel. Zo heb ik toch net even wat meer duidelijkheid of ik wel of geen eisprong heb gehad.
Logisch dat je het spannend vind.
Maar wel fijn dat je dan wat meer duidelijkheid hebt.