Pees uit de kom?
maandag 5 november 2018 om 22:36
Ik mis aan beide polsen het ‘kokertje’ waar de ECU pees in zou moeten zitten.
Bij het draaien van mijn pols glijden beide pezen van hun plek af. Achter gekomen na langdurig pijn aan de pols, dmv een echo in beweging. Maar omdat ik het aan beide kanten heb is het waarschijnlijk niet de directe oorzaak van de pijn, maar is waarschijnlijk de pees een keer te ver doorgeschoten en beschadigd ofzo.
Tenminste dat vermoed de plastisch chirurg.
Ik zou ook even aan de huisarts vragen wat het kan zijn.
Bij het draaien van mijn pols glijden beide pezen van hun plek af. Achter gekomen na langdurig pijn aan de pols, dmv een echo in beweging. Maar omdat ik het aan beide kanten heb is het waarschijnlijk niet de directe oorzaak van de pijn, maar is waarschijnlijk de pees een keer te ver doorgeschoten en beschadigd ofzo.
Tenminste dat vermoed de plastisch chirurg.
Ik zou ook even aan de huisarts vragen wat het kan zijn.
anoniem_63ae8c71b6656 wijzigde dit bericht op 05-11-2018 22:38
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
2.64% gewijzigd
dinsdag 6 november 2018 om 00:16
Ik heb de operatie gedaan, erg veel napijn gehad en kan nog steeds niet erg veel met die arm boven mijn hoofd. Wat wel een heel verschil is dat hij niet meer zo vaak uit de kom schiet, want echt naar iemand zwaaien op straat en ik kon weer langs de SEH. Dat is nu nog maximaal 1 keer per jaar.REDHOTHEAD schreef: ↑05-11-2018 17:57De pees in mijn schouder is gesubluxeerd, dat betekent simpelweg dat de pees uit het gootje/kommetje in je bot is door trauma. Bij jonge mensen wordt er een operatie gedaan om de pees vast te zetten, bij ouderen wordt dat niet gedaan. Blijft altijd een zwakke plek: boven schouderhoogte kan ik weinig kracht zetten met mijn arm, is bijna direct pijnlijk.