Gezondheid alle pijlers

Periorale dermatitis/clownseczeem ervaringen

28-12-2012 12:51 2 berichten
hallo allemaal,

ik heb hier eerder een topic over geopend maar denk dat de term clownseczeem wellicht niet zo bekend is en kreeg de titel niet veranderd vandaar een nieuw topic. ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen wat het verloop en herstel is van periorale dermatitis/clownseczeem? Ik had al een tijdje uitslag in de vorm van het leek acné op mijn kin. Ivm ziekte ben ik niet naar dermatoloog gegaan. In augustus ben ik wel geweest en hij dacht aan clownseczeem. Ik heb toen Metronadizol meegekregen wat ik zo'n 4 maanden gesmeerd heb. Het ging iets beter doch niet over. Inmiddels ben ik nu weer aan mijn tweede 30dagen antibioticakuur Minocycline bezig. Ik krijg geen nieuwe onstekingen meer maar heb wel in het midden van mijn kin nog huidskleurige bultjes. De dermatoloog wist niet wat dit was (??). Wellicht nog littekenweefsel zei hij maar dat wist hij niet zeker (??? :( ). Graag zou ik jullie willen vragen of er iemand deze bultjes herkent? En gaan deze nog weg of zijn dit blijvende littekens?? Alvast bedankt voor jullie reacties en moeite!!
**up **

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven