Gezondheid alle pijlers

petechien, herkenbaar?

18-04-2012 05:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren kwam ik er achter dat ik op mijn buik, borsten petechien heb. Ze zitten niet in groepjes, gewoon hier en daar een petechie. Dat is een rode spelden punt lijkt het wel, van nog niet eens een mm groot per vlekje.

Het is mij nooit opgevallen dat ik dit eerder had, dus ik ga er van uit dat dit gisteren of eergisteren pas is begonnen.

Natuurlijk gegoogled, en dat is niet een goede raadgever. Het kan relatief onschuldig zijn, bijvoorbeeld vitamine b12 te kort , maar het kunnen ook hele ernstige dingen zijn, zoals Leukemie.

Hersnevlies ontsteking is itgelsoten, want dan was ik nu wel doodziek geweest.

Verder geen klachten, ja ik ben moe, maar goed, ik zit nu ook in de nachtdienst dus dat is niet abnormaal. Verder geen lichamelijke klachten.

Ik maak me zorgen en alleen daarom wil ik eigenlijk naar de huisarts. Maar is dat wel nodig? maak ik mij wel terecht zorgen? heeft iemand hier ervaring mee, dat die dingen opeens kwamen opzetten en ook binnen een paar dagen weer weg waren? Ik zoek eigenlijk naar geruststelling ook omdat ik weet dat ik als het over mijn eigen gezondheid gaat, ik behoorlijk richting het hypochondrische kan gaan, ben het nog net niet, maar heb wel neigingen. dus dit is voor mij ook een soort check of ik mij terecht zorgen moet maken.

Hopelijk kunnen jullie mij gerust stellen.
Fijn bubbels, dan zal ik dat ook hebben.

Ik heb wel eens gelezen dat het met medicijnen te maken kan hebben en met druk op je lichaam. Wat het betekent weet ik verder ook niet, haha, maar goed,ik hoop dat je het nu los kan laten.
Ja ik kan nu het wel los laten, gelukkig ben ik weer uit de nachdienst, dus het normale leven kan ook weer beginnen. Ben echt heel erg opgelucht, was er toch erg mee bezig.

Van het weekend lekker even met vrienden naar de bios en uit eten, even relexen en er niet meer aan denken!!
Nee, en je lichaam niet meer bestuderen. Ik heb die neiging ook wel en dan googelen...fout!
ja dat is zo ontzettend fout!!!

Google, maakt meer kapot dan je lief is ... hahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven