Pijn in de bilspier
vrijdag 26 februari 2016 om 23:03
Hoi iedereen,
Al behoorlijke tijd heb ik last van een pijn in mijn bilspier (denk ik).
Ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven:
De pijn is niet altijd aanwezig, hij "schiet" er vaak in wanneer ik een verkeerde beweging maak of aan het sporten ben. De pijn is vrij hevig en wanneer hij er in zit ook constant aanwezig, hij komt niet in scheuten. Vaak gaat hij weg wanneer ik een tijdje ga zitten of een tijdje blijf staan en er niks mee doe.
Is dit herkenbaar voor iemand? Zo ja, heeft iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen? De pijn wordt soms zo erg dat ik er duizelig door word en flauwval als ik niet snel ga zitten
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Al behoorlijke tijd heb ik last van een pijn in mijn bilspier (denk ik).
Ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven:
De pijn is niet altijd aanwezig, hij "schiet" er vaak in wanneer ik een verkeerde beweging maak of aan het sporten ben. De pijn is vrij hevig en wanneer hij er in zit ook constant aanwezig, hij komt niet in scheuten. Vaak gaat hij weg wanneer ik een tijdje ga zitten of een tijdje blijf staan en er niks mee doe.
Is dit herkenbaar voor iemand? Zo ja, heeft iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen? De pijn wordt soms zo erg dat ik er duizelig door word en flauwval als ik niet snel ga zitten
Alvast bedankt voor jullie reacties!
vrijdag 26 februari 2016 om 23:13
vrijdag 26 februari 2016 om 23:27
quote:hamerhaai schreef op 26 februari 2016 @ 23:11:
Ja herkenbaar. Maar mag geen diagnose stellen.
Vaak is dit heel goed te behandelen met goede manipulatieven en mobiliserende technieken icm goede oefeningen.
Herkenbaar inderdaad, fysio kan goed helpen. Mag geen diagnose stellen. Maar dit, dus.
Maar eerst langs huisarts.
Ja herkenbaar. Maar mag geen diagnose stellen.
Vaak is dit heel goed te behandelen met goede manipulatieven en mobiliserende technieken icm goede oefeningen.
Herkenbaar inderdaad, fysio kan goed helpen. Mag geen diagnose stellen. Maar dit, dus.
Maar eerst langs huisarts.
maandag 29 februari 2016 om 10:27
Sowieso een bezoekje aan de ha plannen. Maar ik had hetzelfde jaren geleden, bleek een beknelde zenuw te zijn, ook ik ben eens flauw gevallen van de pijn toen het er onverwacht inschoot. (schaamde me later dood, want het was op de werkvloer...) Intensieve fysiotherapie heeft mij uiteindelijk geholpen.