Pijn in duim
maandag 23 april 2012 om 15:41
Hoi, sinds het weekend heb ik pijn in mn duim en vandaag lijkt het wel erger geworden. Ik heb zeurende pijn in mn duim en als ik kracht door iets te pakken ofzo krijg ik steken onder mn duim. Afzetten bij op opstaan uit een stoel voelt ook niet zo lekker aan.
Herkent iemand dit? Misschien RSI? Ik zit namelijk de heledag achter de pc en veel op mn telefoon.
Herkent iemand dit? Misschien RSI? Ik zit namelijk de heledag achter de pc en veel op mn telefoon.
maandag 23 april 2012 om 16:32
Ik heb inderdaad ook wel eens last van mijn duim of een andere vinger als ik 's morgens wakker wordt. Volgens mij heb ik er dan gewoon bovenop gelegen
Is een paar dagen irritant, maar gaat dan vanzelf over.
Of misschien heb je 'm inderdaad overbelast, dan zou ik gewoon je duim een poosje niet teveel belasten (maar wel blijven bewegen uiteraard).
Is een paar dagen irritant, maar gaat dan vanzelf over.
Of misschien heb je 'm inderdaad overbelast, dan zou ik gewoon je duim een poosje niet teveel belasten (maar wel blijven bewegen uiteraard).
maandag 23 april 2012 om 17:02
Zelf in tapen gaat hem niet worden, zou niet weten hoe dat moet haha.
Ja probeer het nu zoveel mogelijk te laten rusten maar is bijna niet te doen om hem echt goed te laten rusten.
Effe afwachten dus maar, want ga niet zo snel naar de dokter voor alleen een zete duim, al is het wel vervelend om bij bewegingen gelijk steken te krijgen.
Ja probeer het nu zoveel mogelijk te laten rusten maar is bijna niet te doen om hem echt goed te laten rusten.
Effe afwachten dus maar, want ga niet zo snel naar de dokter voor alleen een zete duim, al is het wel vervelend om bij bewegingen gelijk steken te krijgen.