Gezondheid alle pijlers

pijn in hand

15-02-2015 12:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

Ik heb sinds een paar weken last van mijn hand. Mijn vingers slaapt regelmatig. Ook als ik iets vast hou kan het zijn dat mijn hand zeer doet. En soms Brand mijn hand/vingers ook.

Weet iemand misschien wat het kan zijn?

Groetjes.
heb je krachts verlies?
Nee dat niet
Huisarts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij mogen geen diagnoses stellen. Bel maandag je huisarts even.
Heb je ook pijn aan de binnenkant van je pols bijv wanneer je er op klopt met de vuist van je andere hand?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 15 februari 2015 @ 12:22:

Heb je ook pijn aan de binnenkant van je pols bijv wanneer je er op klopt met de vuist van je andere hand?Nee, daar heb ik geen last van
Carpal tunnel syndrome? Als je niets gedaan hebt wat dit zou kunnen veroorzaken dan zou ik naar de huisarts gaan. En ook als je wel je hand overbelast hebt zou ik even gaan. Altijd handig om ernstige ziekten uit te sluiten.

https://www.thuisarts.nl/carpaletunnelsyndroom
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik zou langs de ha gaan en kijken wat hij erop zegt
Naar de huisarts gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Sowieso even naar de huisarts gaan.

Is er iets wat je de laatste tijd vaak gedaan hebt? Met steeds herhalende bewegingen??
Doe je repeterend werk? Kassa werk? Lopende band werk?
quote:dalphin schreef op 15 februari 2015 @ 13:00:

Doe je repeterend werk? Kassa werk? Lopende band werk?Ik sta partime achter de kassa.

Doe je repeterend werk? Kassa werk? Lopende band werk?

Doe je repeterend werk? Kassa werk? Lopende band werk?Ik sta partime achter de kassa
Vraag doorverwijzing van huisarts, tips van fysio.
Klinkt als een zenuw die ergens geirriteerd of bekneld is geraakt. Dit kan in de nek zijn, of onder de eerste rib, schouder, elleboog of pols.

Herkenbare klacht. Wat je er mee moet? Naar iemand gaan die daar verstand van heeft. Huisarts kan er in de regel niet zo veel mee. Je mag tegenwoordig zonder doorverwijzing naar een fysiotherapeut, manueel therapeut, osteopaat of chiropractor gaan. Wanneer de klacht niet binnen hun werkterrein valt zullen ze je terug verwijzen naar de huisarts voor vervolgonderzoek. Een goede behandelaar kent zijn/haar grenzen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Denk je er dan wel aan dat de fysiotherapeut niet meer standaard verzekerd is? Ik weet niet of je aanvullend verzekerd bent hiervoor, maar anders kost het je zo een bak met geld. Dus wat dat betreft zou ik liever eerst naar de huisarts gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven