Gezondheid alle pijlers

Pijn in lijf

06-01-2018 08:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zes maanden geleden bevallen. Nu sinds denk ik een maand of 3 heb ik in de nacht steeds doffe steken in mijn rechter scheenbeen. Dit trekt soms tevens door naar rug en bil. Ook mij rechter elleboog is erg pijnlijk. Ik til de kleine veel en dacht misschien aan overbelasting. Gek genoeg voel il overdag bijna niks maar pas in rust. Ik voel me net een bejaard vrouwtje. Herkent iemand dit?
Wat geeft je huisarts aan?
Ik ben daar nog niet geweest. Maar vanacht was de pijn ineens erg heftig aanwezig. Wel gister veel gelopen overdag. Ik dacht steeds zal wel overgaan. Ook zit ik na de nacht vaal onder de striemen op mijn arm. Misschien lig ik wel helemaal veekeerd
Ik zou maandag even een afspraak maken bij de huisarts, de pijn in je been zou zwangerschaps ischias kunnen zijn, wat ook na de bevalling kan optreden, heel vervelend. Als het overbelasting is dan kan een fysiotherapeut je wellicht helpen om op een ergonomische manier te pakken en dragen.

Maar goed, eerst kijken wat de huisarts zegt. Wij zijn geen artsen hier.
Ik ben iemand die gelooft dat als je slank bent, je lichaam het minst te lijden heeft van bijvoorbeeld letsels of een verkeerde houding, maar als je de bewegingsfouten eerst aanpakt dan moet dat ook wel resultaat geven denk ik. Mogelijk, misschien, hopelijk. :)

Misschien een fysiotherapeut consulteren. Of je gaat eerst naar een arts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Deels herkenbaar. Tot ruim een jaar na mijn laatste bevalling , had ik snachts enorme spierpijn in mijn handen. Ook had ik om de zoveel tijd spierpijn op een andere plek.

Was je bevalling heftig? Ik heb werkelijk alle spieren overbelast tijdens de bevalling.

Sinds een paar maanden geen last meer.
Ik heb een keizersnede gehad. En ik heb ook een implanon laten zetten. Ik twijfel ook nog of dit de oorzaak is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven