Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke onderarmen (bij inspanning)

06-03-2009 22:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het volgende, zoals de titel al zegt, Mijn onderarmen doen pijn als ik ze inspan. (tillen, huishoudelijk werk ect) Het begint dan in de holte (noem je dat zo?) van mijn armen, en trekt door naar mijn handen. Een stekende pijn. Als ik door ga met waar ik mee bezig ben dan verlies ik kracht, en pijn neemt toe. Als ik dan stop stopt de pijn ook. Ik hoop het zo duidelijk is uitgelegd.

Ik heb hier al een tijd last van, alleen word het steeds erger. Er staat al een afspraak bij de huisarts. Alleen ben ik een beetje bang dat het zo een onbewijsbaar gebrek is. Ik ga ook niet echt graag naar de huisarts. Heb vaak het gevoel alsof het voor niks is, terwijl ik helemaal geen pieperd ben, maar goed dat is een andere discussie.

Ik hoop dus op herkenning. Misschien zijn er meer mensen die er last van hebben. En nog beter, wat kan ik er aan doen?

Groetjes Safari
nee hoor,klinkt niet gek.

Ik heb deze klachten meer de 15 jaar, en de pijn is in al die jaren hetzelfde gebleven.

Moet er bij zeggen dat ik fibromyalgie heb en volgens de reumatolog kan het er mee te maken hebben.

Ik train mijn armspieren wel,ook met oefeningen waarbij ik mijn speiren span en ontspan, de pijn is stukken minder geworden maar niet helemaal verdwenen.

Ik volg fisiofit bij de fisiopraktjk bij mij in de buurt.
,
Bedankt voor de reacties!

Ijaba,wat voor oefeningen die je? En wat is fibromyalgie?

Extrahalo, Ja ik ga ook wel hoor. Word wel een keer tijd. Ik heb snachts inderdaad vaak tintelende handen, en mijn armen slapen snel. Ook heb ik altijd het gevoel alsof ik weinig kracht heb in mijn armen. Weet niet of dat ook echt zo is, want ik ben verder vrij sterk.

Miss is mijn armen trainen wel de beste oplossing. Klinkt aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant bij inspanning doet het juist pijn. Al laat ik me er niet door belemmeren.
.
Hey Extrahalo, de huisarts denkt idd ook Carpaal Tunnel Syndroom. Ik ben doorverwezen naar een neuroloog om het vast te stellen. De afspraak is over 2 weken. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.
mooi zo, gelukkig is het meestal wel te behandelen hoor. Succes bij de neurolooog!
Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven