Pil doorslikken, toch ongesteld..
donderdag 24 september 2009 om 16:00
Ah, je slikt een lichtere pil nu, geen wonder dat je doorbraakbloedingen krijgt. Had je nog niet bedacht dat het misschien door je nieuwe pil kon komen?
Blijkbaar kun jij met deze pil niet doorslikken zonder dat het erdoorheen komt. Je hebt twee opties: 1) niet meer doorslikken of 2) toch overstappen op een andere pil.
Blijkbaar kun jij met deze pil niet doorslikken zonder dat het erdoorheen komt. Je hebt twee opties: 1) niet meer doorslikken of 2) toch overstappen op een andere pil.
donderdag 24 september 2009 om 16:04
donderdag 24 september 2009 om 16:14
quote:Greyli schreef op 24 september 2009 @ 15:57:
Maar ik slik nu Microginon 20 omdat ik van andere pillen migraine krijg..
My bad, ik maakt uit bovenstaande op dat het om een nieuwe pil ging.
Fijn dat je huisarts morgen terugbelt. Het is inderdaad niet heel vreemd hoor, soms doet je lichaam het nu eenmaal even niet zoals anders, zonder dat er iets geks aan de hand is. Het is geen machine tenslotte
Maar ik slik nu Microginon 20 omdat ik van andere pillen migraine krijg..

My bad, ik maakt uit bovenstaande op dat het om een nieuwe pil ging.
Fijn dat je huisarts morgen terugbelt. Het is inderdaad niet heel vreemd hoor, soms doet je lichaam het nu eenmaal even niet zoals anders, zonder dat er iets geks aan de hand is. Het is geen machine tenslotte
donderdag 24 september 2009 om 20:25
Nou het is vrij 'normaal' dat als doorslikt (geen stopweek dus) dat je dan vroeg of laat een doorbraakbloeding krijgt. Als je deze krijgt als je wel iedere 3 weken een stopweek houd dan is overstappen (en huisarts bellen) wel aan de orde. Maar bij doorslikken is het gewoon een kwestie van geluk of pech hebben.(vraag me af of artemis wel goed gelezen en begrepen heeft dat heb door hebt geslikt?)
Als je hem doorslikt omdat je veel klachten hebt tijdens je menstruatie (en doorbraakbloeding) dan is het natuurlijk wel een idee om een andere pil te nemen. Als je het doet voor het gemak...kan dat natuurlijk ook een afweging zijn, ieder z'n ding.
Maar het is iniedergeval volkomen normaal!!!! (maar dat zal je huisarts je ook wel hebben verteld/ vertellen)
Als je hem doorslikt omdat je veel klachten hebt tijdens je menstruatie (en doorbraakbloeding) dan is het natuurlijk wel een idee om een andere pil te nemen. Als je het doet voor het gemak...kan dat natuurlijk ook een afweging zijn, ieder z'n ding.
Maar het is iniedergeval volkomen normaal!!!! (maar dat zal je huisarts je ook wel hebben verteld/ vertellen)