Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Gezondheid alle pijlers

pilgebruik en pijn bij het vrijen

20-04-2007 19:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic al aardig doorgespit maar ik vind nog geen antwoord op mijn vraag.



Het is namelijk zo dat ik al vanaf de eerste keer dat ik seks heb een branderig gevoel heb tijdens en vooral erna. In het begin denk je dat het wel over gaat maar na een aantal jaar bleef ik last houden. Ik gebruik glijmiddel wat wel iets helpt maar niet echt fantastisch.

De huisarts wist ook niet wat er aan de hand was en die gaf me een kuur mee tegen schimmelinfectie omdat hij was afscheiding zal. Dat hielp wel iets maar niet veel later kwam het branderige gevoel gewoon weer terug. En de HA kan me niet echt veel verder helpen.

Nu vraag ik me af of het iets met het gebruik van de pil te maken kan hebben. Ik wil er liever niet mee stoppen maar als dat zou kunnen helpen heb ik het er voor over. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Aha! Ik ben dus echt niet gek, het is echt zo!



Sinds dat ik de Yasmin gebruik heb ik ook een klacht! Als ik opgewonden raak, lijkt er een soort spiertrekking plaats te vinden bij mijn vagina. Een soort kramp zeg maar.. Dit had ik nog niet bij het gebruik van de Mycrogynon, en nu wel! Ik zou niet weten waardoor het komt dat je zo een pijn krijgt, maar de pil kan er mee te maken hebben!
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat....maar ja...



Ik slik geen pil meer omdat ik dan geen seks kan hebben. Net of mijn vagina daar nauwer van wordt ofzo :?



Dus weg met die pil....probeer eens de Nuvaring of Mirena spiraal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven