Gezondheid alle pijlers

piriformisinjectie

14-03-2011 09:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hier een aantal mensen zijn die hier ervaringen mee hebben. Ik zal het verhaal kort houden, heb al 18 jaar rugpijn met uitstraling naar been, tintelingen, soms een wat doof gevoel in voet.

Ben 5 jaar geleden geopereerd aan een dubbele hernia, helaas heeft dat niet het resultaat opgeleverd wat ik hoopte.

Nu zegt een arts van de pijnpoli dat hij vrijwel zeker weet dat ik last van deze spier heb. Maar toen ik de folder meekreeg over wat er mis kan gaan heb ik me eerst weer bedacht.

Hoop op reacties van kenners.

Alvast Bedankt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Heb je al fysiotherapie gevolgd, gericht op het losmaken van de piriformis? Ik meende dat dat de eerste stap is.
Hi, ja heb vorig jaar al heel wat behandelingen gehad bij fysiotherapie, zonder dat het verbeterde, vorig jaar zou ik al die injectie krijgen, maar heb me toen weer bedacht.

En nu denk ik er dus over om het toch te doen.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Een voordeel: als de injectie werkt, weet je ook dat daar het probleem zit. Je kunt het niet eindeloos herhalen, dat is niet goed voor de spier/pees. Maar éénmaal zou ik persoonlijk wel doen.
anoniem_91129 wijzigde dit bericht op 15-03-2011 11:22
Reden: mijn eigen subjectieve mening!
% gewijzigd
Bedankt Hippocampus, heb je hier zelf ervaring mee? Ik zie erg tegen de bijwerkingen op, tijdelijke doofheid en eventueel krachtsverlies in de voet, maar je hebt gelijk, als het werkt weet je waar het probleemz zit.
Ik ben het in de kliniek wel eens tegengekomen, vandaar. Het is een vervelend, nog vrij onbekend fenomeen. Ik kan je natuurlijk niet zeggen wat je moet doen, dat is aan jou. Het heeft zo z'n risico's. Kun je het niet nog eens met de arts doorspreken, dat je nóg beter weet wat je te wachten staat? Misschien kan hij je ook vertellen hoe zijn ervaring is met deze injecties tot nu toe.
Werk je zelf ik een kliniek? En weet je ook hoe groot de risico's zijn? Ik krijg idd nog een gesprek volgende week ,maar toen ik vorig jaar tegen die arts zei dat ik bang was, was hij nogal haastig en zei je had bang moeten zijn toen je je liet opereren, m.a.w, dat dit dus niks voorstelt.
Dat is nogal gemakkelijk van die arts. Als jij een oprechte angst hebt, moet hij dat goed met je bespreken. Hij kan je het beste vertellen wat realistische risico's zijn, dat is niet mijn afdeling. Hij heeft ervaring met die injecties en hij heeft de verplichting je goed voor te lichten.

Ik ben werkzaam in een ziekenhuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven