Gezondheid alle pijlers

plassen uit het "andere gat"?

28-01-2011 12:07 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
Andere gat? De schede? Anus?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lijkt mij sterk.. nog nooit van gehoord in ieder geval. Is het niet zo dat het ''blokkeren'' een beetje psygisch is? Zeg maar dat ze niet ''kan'' plassen met een tampon in?
vagina Fame, ze bedoelt de vagina...

En verder kan ik je niet helpen, maar als dat echt zo is lijkt een bezoekje aan de huisarts me niet verkeerd
Welja, waarom ook niet.

(nee dus, nooit biologie gehad?? je blaas zit toch niet in je baarmoeder of wel?)
quote:AnneBoleyn schreef op 28 januari 2011 @ 12:09:

Lijkt mij sterk.. nog nooit van gehoord in ieder geval. Is het niet zo dat het ''blokkeren'' een beetje psygisch is? Zeg maar dat ze niet ''kan'' plassen met een tampon in?Nee ze voelt dat het er dan niet makkelijk uit komt, dat het dan echt in de tampon komt te zitten.
Een tampon lan letterlijk je plasbuis een beetje dichtdrukken volgens mij. Maar als ze zich zorgen maakt: Go see the.....juist ja
quote:Fame schreef op 28 januari 2011 @ 12:08:

Andere gat? De schede? Anus?sorry, beetje onduidelijk van me. idd de vagina.
Dat heet toch 'fistel'?

Ik zou er maar eens mee naar de gyn gaan.
if we all light up, we can scare away the dark...
Je kan onmogelijk uit je vagina urineren.

Wat wel kan is dat je plasbuis verder ( lager ) ligt waardoor het lijkt alsof je daar uit plast.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SeptemberGirl schreef op 28 januari 2011 @ 12:10:

Welja, waarom ook niet.

(nee dus, nooit biologie gehad?? je blaas zit toch niet in je baarmoeder of wel?)Ik zeg alleen wat zij heeft opgemerkt, en omdat het zo raar is dacht ik het hier na te vragen. Misschien is er iemand die er ooit van heeft gehoord. Ik had idd wel kunnen verwachten dat er iemand zoals jou even de slimmerik uit zou komen hangen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2011 @ 12:13:

Je kan onmogelijk uit je vagina urineren.

Wat wel kan is dat je plasbuis verder ( lager ) ligt waardoor het lijkt alsof je daar uit plast.Klinkt idd als de meeste logische verklaring. bedankt voor je reactie!
Dan zou je je plas ook niet kunnen ophouden want daar zir geen kringspier. Dus als ze geen last heeft van incontinentie dan is er niks aan de hand en lijkt het alleen maar zo.

De tampon die een plasbuis dichtdrukt zou kunnen maar dan zit hij wel te laag.
quote:Sjoeltje schreef op 28 januari 2011 @ 12:10:

[...]

Nee ze voelt dat het er dan niet makkelijk uit komt, dat het dan echt in de tampon komt te zitten.Als ze echt denk dat het 'mede' ook daaruit komt (door zoiets als een fistel wat hier al geopperd werd) dan zou ik echt even de huisarts bellen en haar evt door laten verwijzen naar een gynacoloog. Heeft ze hier altijd al last van gehad of pas sinds kort?
quote:SeptemberGirl schreef op 28 januari 2011 @ 12:10:

Welja, waarom ook niet.

(nee dus, nooit biologie gehad?? je blaas zit toch niet in je baarmoeder of wel?)Nooit van een fistel gehoord? Maar dan zou ik als ik je zus was toch maar eens als de donder de valse schaamte laten zakken en naar de huisarts gaan.
Bij vrouwen is de urinebuis 2,5 tot 4 cm lang en de opening (het plasgaatje) bevindt zich in de vulva tussen de clitoris en de vaginale opening.

Er is geen wet van Meden en Perzen die zegt waar precies dat plasgat moet zitten. Soms ligt die héél ver " het grote zwarte gat " in.
Sjoeltje, haar straal kan zo zacht zijn omdat haar plasbuis een beetje dichtgedrukt wordt dat hij langs haar vagina loopt en dan pas de pot in. Hierdoor kan een tampon zich volzuigen volgens mij....
Sommige mensen dragen hun tampon nogal raar isolde
bedankt voor de reacties! Toch maar even naar de huisarts sturen.
Ik moet er nog even bijzeggen van haar dat ze heeft gekeken, en er geen druppel uit haar plasgaatje liep. Alles kwam uit haar vagina zelf.
Dit lezende ben ik het toch wel eens met Werner: het is fijn om man te zijn.

Een brandslang is een stuk handiger dan een sprinkler installatie down there ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hoe kan je in hemelsnaam jezelf daaronder bekijken als je aan het plassen bent?
quote:Sjoeltje schreef op 28 januari 2011 @ 12:19:

Ik moet er nog even bijzeggen van haar dat ze heeft gekeken, en er geen druppel uit haar plasgaatje liep. Alles kwam uit haar vagina zelf.Prima als ze even langs de huisarts gaat, hoor. Maar ik heb zo eens even snel plaatjes geGoogled en op alle plaatjes staat de urinebuis mooi afgebeeld boven de ingang van de schede. Heel duidelijk om aan te geven dat er verschillende gaatjes zijn voor van alles en nog wat, maar niet helemaal zoals het vaak eruit ziet.
Met een spiegel??? Ik roep maar wat hoor.
Ratteke, lekker zo'n spiegel onder je gat als je aan het plassen bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven