PMS ik haat het!
zaterdag 7 april 2012 om 23:35
zaterdag 7 april 2012 om 23:53
Ga overleggen met je huisarts. Dit is nergens voor nodig. Sterk Vit B suplement, pil doorslikken, aanvullend oestrogeen preparaat of lichte AD kan allemaal om dit te voorkomen.
Alternatief kan teunisbloemolie verlichting geven.
Voor nu
Neem een warme douche, lees of kijk iets waardoor je de wereld om je heen vergeet, zorg dat je genoeg slaapt en zorg goed voor je zelf.
Alternatief kan teunisbloemolie verlichting geven.
Voor nu
Neem een warme douche, lees of kijk iets waardoor je de wereld om je heen vergeet, zorg dat je genoeg slaapt en zorg goed voor je zelf.
zondag 8 april 2012 om 05:24
De pil gewoon doorslikken tot net zolang je 'n doorbraakbloeding krijgt. De termijn verschilt per persoon. Maar goed, 3 keer per jaar ongesteld moeten worden is toch nog altijd stukken beter dan 12 keer! Overigens had ik zonder pil pas echte PMS, de pil brengt je eigen hormonale fluctuaties wat beter in balans.
zondag 8 april 2012 om 07:23
quote:dubiootje schreef op 08 april 2012 @ 05:08:
Ik heb een spiraaltje en met de menstruatie is daarmee ook alle aanverwante ellende gestopt. Zálig!
Bij mij helaas niet hoor. Geen menstruatie meer maar PMS wel degelijk. Helaas, want heb er ook altijd erg veel last van en het wordt elke maand erger.
Ga er ook maar eens mee naar de HA want wordt er ook gek van om moedeloos van te worden.
Ik heb een spiraaltje en met de menstruatie is daarmee ook alle aanverwante ellende gestopt. Zálig!
Bij mij helaas niet hoor. Geen menstruatie meer maar PMS wel degelijk. Helaas, want heb er ook altijd erg veel last van en het wordt elke maand erger.
Ga er ook maar eens mee naar de HA want wordt er ook gek van om moedeloos van te worden.