Gezondheid alle pijlers

PMS ik haat het!

07-04-2012 23:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel me zo opgeblazen........ vooral depri, ik mis mijn ex opeens verschrikkelijk.... moet constant huilen........... niks geeft me meer plezier....ik haat deze week altijd is het zo, altijd die pijn die twijfels, god waarom............waarom?
Meid, het is heel simpel; "Blame Eva"!!!! Zij heeft al dit over ons vrouwen afgeroepen. Dus tja......het (ver)dragen en NIE klagen.
Kun je het ongesteld zijn niet overslaan? Doe ik al 5 jaar.
En sterkte natuurlijk!
Ga overleggen met je huisarts. Dit is nergens voor nodig. Sterk Vit B suplement, pil doorslikken, aanvullend oestrogeen preparaat of lichte AD kan allemaal om dit te voorkomen.

Alternatief kan teunisbloemolie verlichting geven.

Voor nu

Neem een warme douche, lees of kijk iets waardoor je de wereld om je heen vergeet, zorg dat je genoeg slaapt en zorg goed voor je zelf.
quote:vuurtje33 schreef op 07 april 2012 @ 23:42:

Meid, het is heel simpel; "Blame Eva"!!!! Zij heeft al dit over ons vrouwen afgeroepen. Dus tja......het (ver)dragen en NIE klagen.Jaja....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zou ook even naar de huisarts gaan, dit is wel erg heftig.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Achnein, 5 jaar overslaan? Is dat wel goed voor je lichaam?
@july07 Ja hoor, dat kan gewoon. Er is geen cyclus, dus ook geen bloeding nodig. Sterker nog, mijn pil heeft niet eens een stopweek.

Had zelf geen last van pms, maar dit zou een oplossing kunnen zijn.
@-achnein, welke pil gebruik jij dan?
Stopweek is alleen maar ingebouwt zodat de kerk minder bezwaar had, volgens mij. Nergens voor nodig. Ow ja en omdat je je dan 'vrouw' blijft voelen.
@july07 Cerazette
Ik heb een spiraaltje en met de menstruatie is daarmee ook alle aanverwante ellende gestopt. Zálig!
Ga in therapie!
De pil gewoon doorslikken tot net zolang je 'n doorbraakbloeding krijgt. De termijn verschilt per persoon. Maar goed, 3 keer per jaar ongesteld moeten worden is toch nog altijd stukken beter dan 12 keer! Overigens had ik zonder pil pas echte PMS, de pil brengt je eigen hormonale fluctuaties wat beter in balans.
quote:dubiootje schreef op 08 april 2012 @ 05:08:

Ik heb een spiraaltje en met de menstruatie is daarmee ook alle aanverwante ellende gestopt. Zálig!Idem maar dan met prikpil.

Ik heb een spiraaltje en met de menstruatie is daarmee ook alle aanverwante ellende gestopt. Zálig!

Bij mij helaas niet hoor. Geen menstruatie meer maar PMS wel degelijk. Helaas, want heb er ook altijd erg veel last van en het wordt elke maand erger.

Ga er ook maar eens mee naar de HA want wordt er ook gek van om moedeloos van te worden.
O, wat irritant
Ga in therapie!
Sorry dat ik hier om moet lachen TO, maar ik moest gelijk weer denken aan die PMS-aflevering van iedereen is gek op Jack..:-p.

Overigens wel klote voor je dat je er zo'n last van heb!
PMS zit tussen je oren
PMS is ook vreselijk!

Voel je je vandaag al iets beter?

Hier bijna hetzelfde, maar dan soms nog wel menstruaties.

Alleen PMS is helemaal weg!
quote:jansenenjanssens schreef op 08 april 2012 @ 09:53:

PMS zit tussen je orenBen je een man?

Wat heerlijk lijkt me dat.

Ik heb een mirena gehad, maar kreeg daar juist veel klachten van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven