Podoloog Utrecht
zondag 15 september 2013 om 20:51
Ik zoek er een.
Maar wel iemand die naar het geheel kijkt. Ik heb namelijk ook last van mijn knieën en van een heup.
Ik heb het kort geleden in de horeca geprobeerd, maar ik hield het niet vol, een hele dag staan. Ik heb nu weer zittend werk, maar ik realiseer me wel dat ik hulp moet zoeken.
En ik heb zeker correctiezooltjes nodig, maar het zou nog wel fijn zijn als ik nog wat variabel schoeisel -denk aan open tenen- kan dragen en niet gebonden ben aan platte stampers of metalen kleppers voor in je schoenen.
Wie kan met tippen?
Maar wel iemand die naar het geheel kijkt. Ik heb namelijk ook last van mijn knieën en van een heup.
Ik heb het kort geleden in de horeca geprobeerd, maar ik hield het niet vol, een hele dag staan. Ik heb nu weer zittend werk, maar ik realiseer me wel dat ik hulp moet zoeken.
En ik heb zeker correctiezooltjes nodig, maar het zou nog wel fijn zijn als ik nog wat variabel schoeisel -denk aan open tenen- kan dragen en niet gebonden ben aan platte stampers of metalen kleppers voor in je schoenen.
Wie kan met tippen?
maandag 16 september 2013 om 08:13
Je zooltjes moeten in speciale schoenen waar een zooltje in kan. En dat zijn echt niet allemaal oude wijven schoenen. De wintercollectie van verhulst is echt heel leuk (staat nog niet online). Prachtige laarzen gekocht dit weekend. Vrouwelijk, strak design en zo niet lomp! Durea kan ook. Heeft soms leuke modellen. Gabor Fit ook mooi. Je moet even zoeken en op zoek nar speciaalzaken. Je zolen kunnen NIET in schoenen die niet gemaakt zijn hiervoor.
Het is even omdenken, ik heb me ook lang verzet. Maar uiteindelijk woog pijnvrij de dag doorkomen veel zwaarder. Ik ben alleen langer op zoek naar gave schoenen. Ik ben namelijk zo geen 'wolky' type...
Het is even omdenken, ik heb me ook lang verzet. Maar uiteindelijk woog pijnvrij de dag doorkomen veel zwaarder. Ik ben alleen langer op zoek naar gave schoenen. Ik ben namelijk zo geen 'wolky' type...
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 16 september 2013 om 08:17
Carmens zijn ook leuk
http://www.carmens.nl/start
http://www.carmens.nl/start
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"