Gezondheid alle pijlers

posttraumatische dystrofie

06-05-2012 17:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb pas te horen gekregen dat ik posttraumatische dystrofie heb,het is nog onwerkelijk en kan het nog niet helemaal geloven het kwam ook binnen als een mokerslag.

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die ook deze diagnose hebben gekregen .

Alvast bedankt voor het reageren.
Zelf niet gehad, maar een vroegere collega van me wel. het heeft tijd, bloed zweet en tranen gekost maar bij haar is het overgegaan, voor zover ik weet.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
mijn moeder heeft het, het heeft idd heel lang geduurd voordat de juiste diagnose werd gesteld. Nu moet ze iedere dag 1 tabletje slikken en heeft ze geen last. Maar oh wee als ze stopt met de tabletjes, dan heeft ze meteen weer last en pijn.

Ik weet zo even geen naam van het tabletje, als je wilt moet je het maar even zeggen dan vraag ik het haar.

Sterkte.
Bedankt voor jullie reactie.

@Sammie ik heb al medicijnen waarmee ik nu ben begonnen ook met behandelingen met medicijnen die via stroom m,n knie ingaan.

Tis bij mij ook al een tijd aan de gang helaas en nu na aanleiding van mijn klachten en een hele slechte CT scan is de diagnose gesteld .
Helemaal niemand ?
Ik ken een aantal mensen met posttraumatische dystrofie. ik kom zelfs op een forum voor mensen met een lichamelijke beperking, maar weet niet of ik zo maar mag linken naar de website. Maar google maar eens op Veroni Steentjes. Een geweldige vrouw met posttraumatische dystrofie dan kom je er ook.

Sterkte!! liefs
@roosarjun,bedankt heb even haar verhaal gezien pfff erg heftig en daar wordt je zeker niet vrolijk van dan mag ik met heel mijn hart hopen dat het bij m,n knie blijft.

Helaas weinig reactie"s hier van mensen die het zelf hebben(aan 1 kant wel weer goed hoe minder hoe beter)
Amy, er is hier al een topic over.
Mijn schoonmoeder heeft het, in een heel ernstige vorm en met veel complicaties. Helaas. Maar zij is wel een zeldzaam geval gelukkig, vaak gaat het over. Ze is actief in de dystrofie vereniging, google maar eens.

Verder idd al eerder een topic gezuen.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven