Qlaira anticonceptiepil.
donderdag 4 april 2013 om 20:41
donderdag 4 april 2013 om 20:48

donderdag 4 april 2013 om 21:40
Etudes23, mag ik vragen wat de reden is van het gebruik van juist deze pil?
Fijn dat je menstruatie minimaal is
Esmoreit, vloeien als in bloedverlies of slijmverlies (als je dit kwijt wil uiteraard). 6 maanden is best een lange tijd.
Ik heb de bijwerkingen gelezen, vind het wel heel eng hoor. Ik twijfel of ik wel aan deze pil moet gaan beginnen. Overigens vind ik het gebruik ook een beetje vreemd.
Fijn dat je menstruatie minimaal is
Esmoreit, vloeien als in bloedverlies of slijmverlies (als je dit kwijt wil uiteraard). 6 maanden is best een lange tijd.
Ik heb de bijwerkingen gelezen, vind het wel heel eng hoor. Ik twijfel of ik wel aan deze pil moet gaan beginnen. Overigens vind ik het gebruik ook een beetje vreemd.

donderdag 4 april 2013 om 21:57
Ha gelukkighartje, bij mij was het bloedverlies, in die mate dat ik een flinke bloedrmoede had. Iedere maand werd het wat minder, tot na een maand of zes het minimaal was. Bijwerkingen had ik met een andere pil veeeeeeel meer, dus dat vind ik een groot voordeel. Maar bij jou kan het heel anders zijn, iedere vrouw reageert weer anders.
zaterdag 6 april 2013 om 12:20
quote:gelukkighartje schreef op 04 april 2013 @ 21:40:
Ik had overmatig bloedverlies tijdens het menstrueren.
Ik heb de bijwerkingen gelezen, vind het wel heel eng hoor. Ik twijfel of ik wel aan deze pil moet gaan beginnen. Overigens vind ik het gebruik ook een beetje vreemd.Wat vind je gek aan het gebruik? Ik vind persoonlijk dat bijna alle medicijnen bijwerkingen of risico's hebben. Mocht je bijwerkingen krijgen kun je altijd terug naar je huisarts en stoppen.
Ik had overmatig bloedverlies tijdens het menstrueren.
Ik heb de bijwerkingen gelezen, vind het wel heel eng hoor. Ik twijfel of ik wel aan deze pil moet gaan beginnen. Overigens vind ik het gebruik ook een beetje vreemd.Wat vind je gek aan het gebruik? Ik vind persoonlijk dat bijna alle medicijnen bijwerkingen of risico's hebben. Mocht je bijwerkingen krijgen kun je altijd terug naar je huisarts en stoppen.