Gezondheid alle pijlers

Raar gevoel na het plassen

02-01-2010 22:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben verkracht en nu na 2 dagen heb ik een heel raar gevoel na het plassen. Er zit bloed bij m'n urine en als ik klaar ben met plassen lijkt het net of er iets naar beneden zakt of er iets voor gaat zitten. Het is een heel raar gevoel om uit te leggen.

Nu heb ik van alles gehoord dat dit kan wijzen op een zwangerschap of een SOA..? Ik durf hier niet zo goed mee naar mijn ouders te gaan ...

Groetjess,,
Klinkt als een heftige blaasontsteking. Naar de huisarts ermee!

Wat afschuwelijk trouwens wat je is overkomen! Je moet eigenlijk bij de huisarts ook SOA-testen laten doen (en je verhaal vertellen). En ouders zijn er voor je, als het goed is... Ik zou graag willen dat mijn kind het vertelde als het zoiets afgrijzelijks was overkomen.
Welja joh, nog een keertje....

Ga naar je dokter.
Heb je aangifte gedaan? Misschien is het verstandig om je op SOA's en een eventuele zwangerschap te laten testen. Je huisarts zal je graag helpen hierbij. Hij of zij heeft een geheimhoudingsplicht: alles wat je hem of haar vertelt zal tussen jullie blijven.
Hoi,

Jemig, ik klik dit topic open, en schrik meteen van de eerste zin die je schrijft! Ik zou je aanraden hier toch echt zo snel mogelijk mee naar de huisarts te gaan, je kan hier ook zonder toestemming van je ouders heen en hij heeft een beroepsgeheim. Dit betekent dat het strikt tussen jouw en je huisarts blijft wat je hem/ haar vertelt.

Loop hier niet te lang alleen mee rond, en probeer het toch zo snel mogelijk met je ouders (moeder?) bespreekbaar te maken. Het is een erg heftig iets om mee te maken, alle steun die je kunt krijgen (ouders, vrienden), zouden je kunnen helpen bij het verwerken er van. Loop er niet te lang mee rond!

Sterkte!

Knuffel
Ik wilde me alvast beetje kunnen 'voorbereiden' op wat het zou kunnen zijn...

Kan je als je een SOA hebt bloed plassen?
Het klinkt als een acute ontsteking aan het hypochondrische eerlijkheidsorgaan.

Ik zou ermee naar de andere kant van de wereld reizen en wachten tot de schaamte het probleem vanzelf oplost...
Waarom 2 dezelfde topics?
Het is echt heel rot wat je is gebeurd, maar wij kunnen er (hoogstwaarschijnlijk) geen van allen iets zinnigs over zeggen. Probeer het toch hardop tegen mensen te vertellen en naar professionals te gaan (van huisarts tot psycholoog) om alles wat bij een verkrachting komt kijken te aanvaarden en te gaan verwerken (van lichamelijke direct zichtbare ongemakken zoals het pijn bij het plassen) als de psychische zaken zoals de schaamte.

Jij hebt dit niet gedaan of gewilt, uitgeroepen wat dan ook, dit is niet jouw schuld en je hebt niets om je over te schamen.

Door dit niet naar buiten te brengen kun je hier over een jaar (of wat) een topic openen met dat je een burn-out hebt of zoiets.\

Vat de koe nu bij de horens (nu je er nog bij kunt) en er nog (lichamelijke) bewijzen zijn van verkrachting

sterkte
Ik zou niet wachten tot maandag, ik zou NU de doktersdienst bellen en langsgaan.

NU!

Heel veel sterkte!
jeetje..ga aub naar de dokter..sterkte xxx
Ben vandaag naar dokterspost geweest.

Heeft me helemaal onderzocht. Inwendig en uitwendig...

Heb in ieder geval geen blaas ontsteking.

en inwendig kon hij ook niks vinden waar de klachten vandaan kwamen...

Nu moet ik binnenkort weer terug voor testen. o.a. Soa en zwangerschap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven