Rare maag 5 dagen na keeloperatie?
dinsdag 2 april 2013 om 12:48
5 dagen geleden zijn mijn keelamandelen verwijderd en heb er redelijk last van, ik eet dus al 5 dagen slecht. Ik heb de avond na de operatie ook moeten overgeven maar dat is verder niet meer gebeurd gelukkig. Wat ik wel nog steeds heb is een rare maag, het gaat van hongerrommel naar misselijk en weer terug en dat al 5 dagen dus.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want aan de ene kant lijkt het op enorme honger wat niet heel gek is na 5 dagen slecht eten maar het volgende moment voel ik me weer heel naar en misselijk en ben ik bang dat die boterham er weer heel hard uitkomt.. Iemand tips? Is dit normaal? Alvast bedankt.
dinsdag 2 april 2013 om 13:20
Dank jullie voor de reacties. Ik heb alleen donderdagavond overgegeven en dat was geen bloed.. Wond heeft verder ook niet gebloed voor zover ik weet, proef in elk geval nooit bloed. Ik eet inderdaad veel ijs, appelmoes en af en toe een witte zachte boterham zonder korstjes. Gisteravond wilde ik tomatensoep eten met als gevolg dat ik na 1 hap een kwartier heb zitten janken van de pijn
dinsdag 2 april 2013 om 14:23
quote:blauwbloempje schreef op 02 april 2013 @ 13:20:
Dank jullie voor de reacties. Ik heb alleen donderdagavond overgegeven en dat was geen bloed.. Wond heeft verder ook niet gebloed voor zover ik weet, proef in elk geval nooit bloed. Ik eet inderdaad veel ijs, appelmoes en af en toe een witte zachte boterham zonder korstjes. Gisteravond wilde ik tomatensoep eten met als gevolg dat ik na 1 hap een kwartier heb zitten janken van de pijn
Oei, dat herken ik wel. Een paar dagen na de operatie had mijn vriend saté opgewarmd. Het rook zó lekker en ik heb toen een witte boterham zonder korstjes met satésaus zitten eten. Zóóó lekker, maar het deed zo zeer.
Veel beterschap, het wordt écht beter.
Oei, dat herken ik wel. Een paar dagen na de operatie had mijn vriend saté opgewarmd. Het rook zó lekker en ik heb toen een witte boterham zonder korstjes met satésaus zitten eten. Zóóó lekker, maar het deed zo zeer.
Veel beterschap, het wordt écht beter.
dinsdag 2 april 2013 om 14:56
Ik zou in jouw geval contact opnemen met het ziekenhuis of je huisarts. Misschien kan hij je wat eiwitrijke voeding voorschrijven of andere vloeibare 'krachtvoeding' waardoor je weer wat calorieën binnenkrijgt. Dan voel je je vast weer wat beter.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
donderdag 4 april 2013 om 14:43
De cola werkte helaas niet. Het lijkt inmiddels wat beter te gaan dus het zal toch met het eten te maken hebben. Heb gister redelijk goed gegeten en niet veel last gehad. Vandaag weer wat wiebelig maar ben allang blij dat de pijn te overleven is!
Even een heel andere vraag.. weet iemand wanneer die vieze witte korsten loslaten? Die stinken en zitten me erg in de weg. Het is vandaag een week terug.
Even een heel andere vraag.. weet iemand wanneer die vieze witte korsten loslaten? Die stinken en zitten me erg in de weg. Het is vandaag een week terug.