Gezondheid alle pijlers

Rhus Toxicodendron

16-02-2017 16:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand Rhus Toxicodendron ? Mijn homeopaat schreef me dit middel voor een goedaardige prostaatvergroting. Plasproblemen : veelvuldig plassen en de blaas niet volledig kunnen ledigen. Nergens vond ik dat dit middel daar goed voor zo zijn, iemand ervaring metRhus Toxicodendron ?
Alles wat een homeopaat zegt, is onzin.

Ga gewoon met je klachten naar je huisarts en laat je doorverwijzen.
Naar een echte arts lijkt mij een goed idee.
Ja, ik ken dat middel. De homeopaat schrijft dat voor op het beeld. Het beeld wordt onder ander bepaald door hoe jij je klachten beleeft. Bijvoorbeeld stekende pijn, pijn links, etc. En hoe jij bent als persoon. Elk middel heeft een ander beeld en past bij andere mensen. Het kan goed zijn dat iemand met dezelfde ziekte, een ander middel krijgt. Gewoon proberen en terugkoppelen aan de homeopaat wat jouw ervaringen zijn.
Overigens ga je hier op het forum heel veel negatieve reacties krijgen op homeopathie.
quote:Relaxingatthelake schreef op 16 februari 2017 @ 16:10:

Ja, ik ken dat middel. De homeopaat schrijft dat voor op het beeld. Het beeld wordt onder ander bepaald door hoe jij je klachten beleeft. Bijvoorbeeld stekende pijn, pijn links, etc. En hoe jij bent als persoon. Elk middel heeft een ander beeld en past bij andere mensen. Het kan goed zijn dat iemand met dezelfde ziekte, een ander middel krijgt. Gewoon proberen en terugkoppelen aan de homeopaat wat jouw ervaringen zijn.

Niks proberen.

Gewoon naar een echte dokter gaan.

Overigens ga je hier op het forum heel veel negatieve reacties krijgen op homeopathie.

En terecht!

Je reinste kwakzalverij.

Ja, zo wazig is het ongeveer. Je hebt een middel, en een beeld, en een homeopaat, en hoe jij bent als persoon. En dat moet dan bij elkaar passen.

Doe mij maar gewoon een ziekte. Met een oorzaak. En middelen die de oorzaak aanpakken, of de effecten beperken. Niet afhankelijk van een beeld en een gevoel en wie ik ben als persoon, maar gewoon omdat er iets mis is en dat aangepakt moet worden.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Hoe weet je dat je prostaatvergroting goedaardig is? Heeft de kwakzalver homeopaat je dat ook verteld of heb je een echt onderzoek door een echte arts gehad?
Een goede gezondheid begint op je bord. Je voeding dus. Dan zijn er nog aanvullende stoffen, als selenium, zink, omega 3, vitamine D. Dan kun je nog aanvullende middelen nemen maar beginnen bij de basis is dus belangrijk.

http://www.optimalegezond ... aatklachten-te-voorkomen/
quote:Schapewolkje schreef op 16 februari 2017 @ 16:35:

Een goede gezondheid begint op je bord. Je voeding dus. Dan zijn er nog aanvullende stoffen, als selenium, zink, omega 3, vitamine D. Dan kun je nog aanvullende middelen nemen maar beginnen bij de basis is dus belangrijk.

http://www.optimalegezond ... aatklachten-te-voorkomen/

Met een goede voeding hoef je al die supplementen niet te nemen.

Met klachten ga je naar een dokter.
Eh...hij heeft al prostaatklachten. Hoe gaat een artikel om prostaatklachten te voorkomen hem precies helpen? Door goede voeding gaat die prostaat niet krimpen.
Was het niet dat haargroeimiddel wat veel voor de prostaat deed? Finasteride. Spreek uit: fina steride.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Uiteraard moet je voor medicijnen naar de dokter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven