Gezondheid alle pijlers

rode kruisjes hals echo

24-04-2015 13:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Vanochtend voor een hals echo geweest in. het ziekenhuis voor een opgezette klier..

Ze maakte foto's en zette er van die kruisjes op. Heeft iemand een idee wat dat is? Moet nu nog wachten tot maandag over 2 weken op de uitslag (huisarts is op vakantie) maar ben wel benieuwd wat die kruisjes kunnen betekenen?!

Weet iemand dat?
Om het gebied aan te geven.
verba volant, scripta manent.
Ik vind twee weken wachten wel erg lang. Kun je de huisarts niet bellen om te vragen of er een vervanger naar kan kijken?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Om het gebied aan te geven inderdaad.

Is er ook in geprikt?
Met die kruisjes meten ze de grootte van de klier, ze zetten een kruisje op de randen en zo kan het gemeten worden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dankjulliewel! nee ben niet geprikt. De tandarts is al sinds gister met vakantie, maar hij belde mij net op, waar ik natuurlijk alleen maar bang van werd! De uitslag was binnen en er waren wel ontstoken klieren te zien en 2 cyste op me schildklier maar dat was niet ernstigs gelukkig!! Volgende week naar de kaakchirurg want heb ontzettend last van me linkerkaak, dat was ook de reden van mijn huisarts bezoek. Wist toen nog niet dat het om mijn kaak ging want heel me linker ggezicht deed.zeer. Dus vandaar! Maar het valt gelukkig allemaal mee
De huisarts belde bedoel ik. Ik moet ook.niet meerdere dingen tegelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven