rode kruisjes hals echo
vrijdag 24 april 2015 om 13:33
Hallo allemaal!!
Vanochtend voor een hals echo geweest in. het ziekenhuis voor een opgezette klier..
Ze maakte foto's en zette er van die kruisjes op. Heeft iemand een idee wat dat is? Moet nu nog wachten tot maandag over 2 weken op de uitslag (huisarts is op vakantie) maar ben wel benieuwd wat die kruisjes kunnen betekenen?!
Weet iemand dat?
Vanochtend voor een hals echo geweest in. het ziekenhuis voor een opgezette klier..
Ze maakte foto's en zette er van die kruisjes op. Heeft iemand een idee wat dat is? Moet nu nog wachten tot maandag over 2 weken op de uitslag (huisarts is op vakantie) maar ben wel benieuwd wat die kruisjes kunnen betekenen?!
Weet iemand dat?
vrijdag 24 april 2015 om 13:50
vrijdag 24 april 2015 om 15:12
Dankjulliewel! nee ben niet geprikt. De tandarts is al sinds gister met vakantie, maar hij belde mij net op, waar ik natuurlijk alleen maar bang van werd! De uitslag was binnen en er waren wel ontstoken klieren te zien en 2 cyste op me schildklier maar dat was niet ernstigs gelukkig!! Volgende week naar de kaakchirurg want heb ontzettend last van me linkerkaak, dat was ook de reden van mijn huisarts bezoek. Wist toen nog niet dat het om mijn kaak ging want heel me linker ggezicht deed.zeer. Dus vandaar! Maar het valt gelukkig allemaal mee