Gezondheid alle pijlers

roken op het terras

05-07-2013 15:05 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit lekker met m'n dreumes (zichtbaar beperking in de vorm van slang in z'n neus/grote pleister op z'n wang) een drankje te doen op het terras. Komen er net 2 dames van middelbare leeftijd aan het tafeltje naast ons zitten terwijl het een groot terras is en er overal nog tafeltjes vrij zijn. En ze steken beiden de ene na de andere sigaret aan. De wind staat zo dat de rook vol onze kant uit komt.

Mijn eerste vraag is rook je dan ook mee zo buiten? Dat vraag ik natuurlijk voor mijn zoontje. En mijn tweede vraag is of dat niet onbeschoft is. Of stel ik me aan?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik heb nog nooit gerookt.
Ik wil best gedwongen verhuizen naar de Seychellen
quote:lemoos2 schreef op 05 juli 2013 @ 21:24:

Ik wil best gedwongen verhuizen naar de Seychellen Oei, dat is ook een goede plek.
Ja zeg, nou moet ik weer gaan roken! Ik wil ook mee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ikbenanoniem schreef op 05 juli 2013 @ 21:22:

Als er meer rokers zijn dan astmapatiënten, dan is het goedkoper de astmaklantjes naar Curacao te brengen. Heerlijk, iedere dag mooi weer en niet al die luchtdrukschommelingen.

Gotsakke ga jij er als niet roker een beetje met mijn idee en mijn eiland vandoor?

Gaan jullie astmapatiënten lekker op texel zitten zeg!
quote:Ikbenanoniem schreef op 05 juli 2013 @ 21:22:

Als er meer rokers zijn dan astmapatiënten, dan is het goedkoper de astmaklantjes naar Curacao te brengen. Heerlijk, iedere dag mooi weer en niet al die luchtdrukschommelingen. Mogen niet rokende oudere zeurpieten die steeds beter gaan ruiken ook mee?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:Enn schreef op 05 juli 2013 @ 21:28:

Ja zeg, nou moet ik weer gaan roken! Ik wil ook mee!Sorry. We moeten streng zijn. Je komt er niet in. Je moet aantoonbaar kunnen maken dat je het afgelopen jaar serieus gerookt hebt.
quote:nederlandsevrouw schreef op 05 juli 2013 @ 21:28:

[...]

Mogen niet rokende oudere zeurpieten die steeds beter gaan ruiken ook mee?Nee.

Aaah, pina colada en een peukje erbij, yes sir!
quote:roza34 schreef op 05 juli 2013 @ 21:33:

[...]

Sorry. We moeten streng zijn. Je komt er niet in. Je moet aantoonbaar kunnen maken dat je het afgelopen jaar serieus gerookt hebt.Tsss ik ga gewoon illegaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:roza34 schreef op 05 juli 2013 @ 21:33:

[...]

Nee.
Ik heb een hekel aan roken. Vind het gruwelijk stinken en zie het vrijwel meteen aan mensen of ze roken of niet (ben visagiste en facepainter). De huid is dof en grauwer. Maar dit is off topic.

Maar ik heb tijdens mijn studententijd zelf wel gerookt. Gewoon omdat het gezellig was met je medestudenten een sigaret te roken na een tentamen. En ik geef toe, wij dachten in die tijd geen seconde na over de overlast voor andere mensen. We waren er ons niet van bewust, oprecht niet. Als student ben je je amper ergens anders van bewust dan jezelf denk ik. Maar goed, dit topic gaat over roken op terrasjes. In Nederlands mag dit, punt. Hoewel ik niet blij ben als mensen naast mij en mijn kinderen gaan zitten te roken zal ik niet vragen of ze willen stoppen. Wel zou ik indien mogelijk ergens anders gaan zitten.

Waar ik dan weer wèl een probleem mee heb is met rokers in een pretpark of speeltuin. Zoveel kinderen bij elkaar, dan vind ik roken echt niet kunnen.
quote:Enn schreef op 05 juli 2013 @ 21:36:

[...]

Tsss ik ga gewoon illegaal.Dan huren we Geert Wilders in!
quote:lemoos2 schreef op 05 juli 2013 @ 21:34:

[afbeelding]

Aaah, pina colada en een peukje erbij, yes sir!Werd ik geroepen? .
quote:roza34 schreef op 05 juli 2013 @ 21:53:

[...]

Dan huren we Geert Wilders in!Oké, ik wil al niet meer
Waar die rokers ook heen gaan,. laat mij alsjeblieft niet achter als niet roker bij die fanatieke anti rokers.

Zou ook een groot deel van mijn vrienden zien vertrekken.

Mag er 1 eilandje zijn voor rokers en niet rokers die elkaar best aardig en gezellig vinden?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 05 juli 2013 @ 22:07:

Waar die rokers ook heen gaan,. laat mij alsjeblieft niet achter als niet roker bij die fanatieke anti rokers.

Mag er 1 eilandje zijn voor rokers en niet rokers die elkaar best aardig en gezellig vinden?Jij mag mee hoor
Ja het is onbeschoft en ja je rookt mee.
pfffff gelukkig :-)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 05 juli 2013 @ 22:07:

Mag er 1 eilandje zijn voor rokers en niet rokers die elkaar best aardig en gezellig vinden?Goed plan! Mag ik daar dan ook komen wonen? Het is tenslotte ook niet mijn keus dat mensen die ik leuk vind ineens stoppen met roken of er nooit aan begonnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven