schaamlipverkleining
dinsdag 28 november 2006 om 08:58
Hallo,
ik kon het niet zo slen in dit toppic vinden.
dus ik open even een nieuw ding.
Ik wil graag een schaamlipverkleining doen.
Ik heb op internet gekeken, en toch de beslissing genomen.
Ik heb er niet heel erg last van,maar wel 2 rare flubbers.
en ik wil dat ze dat overtllig weefsel weg halen.
Nou had ik even wat vraagjes daarover,wat ik op internet niet heb kunnen vinden.
* zit er een max. leeftijd aan ? ( ik ben zelf 16 )
* blijf je er lang last van houden?
* ik las dat je met plaatselijke verdoving gelijk naar huis mag, klopt dat?
* word het gevoel van de vagina niet minder door de ingreep?
* kan deze ingreep in ziekenhuis worden gedaan, of speciale kliniek?
* kan er ook iets bij mis gaan ?
Mijn moeder heeft het goed gekeurd, ik zelf zou denk ik veel zekerde voelen,omdat ik hier al lang mee rond loop.
Alleen zit ik tegen een ding op, en dat is de ingreep en alle dokters die kijkje willen nemen.
ongemakkelijk,maar vind ook zo lelijk dat ik niet eens durf te laten zien.
en met plaatselijke verdoving krijg je spuitjes rond je vagina ?
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Groetjes
ik kon het niet zo slen in dit toppic vinden.
dus ik open even een nieuw ding.
Ik wil graag een schaamlipverkleining doen.
Ik heb op internet gekeken, en toch de beslissing genomen.
Ik heb er niet heel erg last van,maar wel 2 rare flubbers.
en ik wil dat ze dat overtllig weefsel weg halen.
Nou had ik even wat vraagjes daarover,wat ik op internet niet heb kunnen vinden.
* zit er een max. leeftijd aan ? ( ik ben zelf 16 )
* blijf je er lang last van houden?
* ik las dat je met plaatselijke verdoving gelijk naar huis mag, klopt dat?
* word het gevoel van de vagina niet minder door de ingreep?
* kan deze ingreep in ziekenhuis worden gedaan, of speciale kliniek?
* kan er ook iets bij mis gaan ?
Mijn moeder heeft het goed gekeurd, ik zelf zou denk ik veel zekerde voelen,omdat ik hier al lang mee rond loop.
Alleen zit ik tegen een ding op, en dat is de ingreep en alle dokters die kijkje willen nemen.
ongemakkelijk,maar vind ook zo lelijk dat ik niet eens durf te laten zien.
en met plaatselijke verdoving krijg je spuitjes rond je vagina ?
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Groetjes
zondag 4 januari 2015 om 23:38
Een paar dingen die mij in het oog springen/in gedachten komen:
- je hebt er geen last van, maar wil wel gaan snijden in een gezond lichaam. Waarom stoort dit je zo? Waar komt jouw beeld vandaan van hoe een vagina/schaamlippen eruit hoort/horen te zien? Er bestaat een website waarin foto's staan van allerlei normale schaamlippen en borsten, wie weet zo snel het adres? TO, misschien een idee om daar eens rond te kijken.
- met 16 ben je nog aardig onder invloed van de puberteitshormonen. Ik denk maar zo dat het handiger gaat zijn om af te wachten tot het einde van de puberteit, dan pas is de boel uitgevormd. Stel je laat de boel nu opereren, en in de 2 jaar daarna verandert er nog vanalles?!
- online is allerlei informatie te vinden over wat de ingreep inhoudt en hoe deze verloopt, lees je eens verder in! Plaatselijke verdoving bestaat inderdaad uit injecties in en rondom je schaamlippen.
Persoonlijk zou ik, als mijn 16-jarige dochter vol onzekerheden naar mij toekomt, nooit zonder meer instemmen met een operatie. Puur door het instemmen wordt de onzekerheid heerlijk verder gevoed. Ik zou eerder aansturen op mogelijkheden om aan die onzekerheid te werken...
- je hebt er geen last van, maar wil wel gaan snijden in een gezond lichaam. Waarom stoort dit je zo? Waar komt jouw beeld vandaan van hoe een vagina/schaamlippen eruit hoort/horen te zien? Er bestaat een website waarin foto's staan van allerlei normale schaamlippen en borsten, wie weet zo snel het adres? TO, misschien een idee om daar eens rond te kijken.
- met 16 ben je nog aardig onder invloed van de puberteitshormonen. Ik denk maar zo dat het handiger gaat zijn om af te wachten tot het einde van de puberteit, dan pas is de boel uitgevormd. Stel je laat de boel nu opereren, en in de 2 jaar daarna verandert er nog vanalles?!
- online is allerlei informatie te vinden over wat de ingreep inhoudt en hoe deze verloopt, lees je eens verder in! Plaatselijke verdoving bestaat inderdaad uit injecties in en rondom je schaamlippen.
Persoonlijk zou ik, als mijn 16-jarige dochter vol onzekerheden naar mij toekomt, nooit zonder meer instemmen met een operatie. Puur door het instemmen wordt de onzekerheid heerlijk verder gevoed. Ik zou eerder aansturen op mogelijkheden om aan die onzekerheid te werken...
zondag 4 januari 2015 om 23:50
Oeps, foutje van mijn kant....
Zat me vanmiddag te vervelen, er kwamen weinig nieuwe topics voorbij, dus besloot ik eens op blz. 9 duizend nog wat te klikken. Een paar topics geopend, en toen ging mijn middag hier verder. Net pas verder gaan lezen, en er echt volledig overheen gekeken dat dit een enorm oud topic was! Gek, dat er niemand destijds gereageerd heeft... Hopen maar dat de mentale en lichamelijke littekens goed geheeld zijn destijds!
Zat me vanmiddag te vervelen, er kwamen weinig nieuwe topics voorbij, dus besloot ik eens op blz. 9 duizend nog wat te klikken. Een paar topics geopend, en toen ging mijn middag hier verder. Net pas verder gaan lezen, en er echt volledig overheen gekeken dat dit een enorm oud topic was! Gek, dat er niemand destijds gereageerd heeft... Hopen maar dat de mentale en lichamelijke littekens goed geheeld zijn destijds!