Gezondheid alle pijlers

Schimmelinfectie

01-01-2015 02:19 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik loop al een paar dagen met ontzettende jeuk aan mijn vagina. Het voelt heel branderig en geirriteerd aan en heb ook pus.

Weet iemand wat tegen de jeuk helpt? Kan een paar dagen niet naar de winkel en dokter etc. En word echt gek
Antischimmelkuurtje. Enige wat helpt.
Wat tegen de jeuk helpt?

WEL naar de dokter gaan. Of apotheek voor Miconazol. Verder helpt niets. Gaat niet vanzelf over. Geen rare zalfjes of zeepjes oid gaan gebruiken hoor!
Grrrrr oke! Geen andere middeltjes wat in elk huis ligt? Ik heb t zovaak echt raar
Nee
Als je het zo vaak hebt standaard een kuurtje in huis hebben. Twee kuurtjes dus halen morgen.
Niet iets anders gaan gebruiken hoor!

Heb je het zo vaak? En wat deed je er dan eerst aan?
En je partner ook behandelen.
Dat spul kun je volgens mij ook online bestellen, hoef je niet naar de winkel.
Van de anticonceptiepil kan je ook vaak last hebben van schimmelinfecties.Wel een kuurtje gaan halen.
Al dagen jeuk aan je doos en er niets aan doen?
Je bent zelf een theepot
Gelukkig nieuwjaar Hopelijk schimmelvrij
Als je het al een paar dagen hebt en vaak last hebt van schimmelinfecties; waarom ben je dan geen kuurtje gaan halen toen alles nog gewoon open was? Je weet dan toch wel dat je er weer een hebt?

Weekendapotheek dan maar, andere keus heb je niet.
quote:Kiki22 schreef op 01 januari 2015 @ 02:25:

Grrrrr oke! Geen andere middeltjes wat in elk huis ligt? Ik heb t zovaak echt raar

Nee, er is niets anders dar helpt. Dokter, zalfje/kuurtje, klaar!

(en in het geval je een partner hebt: die ook laten behandelen anders heb je het zo weer)
Waarom heb je het zo vaak? Sommige vrouwen zijn er natuurlijk wat gevoeliger voor dan andere maar je hebt er wel invloed op.

Katoenen ondergoed, geen wegwerpinlegkruisjes!, eventueel katoenen inlegkruisjes, regelmatig een nachtje zonder onderbroek slapen, dat soort dingen. O ja, en niet met zeep of lactacyd of zoiets wassen, alleen afspoelen met water.

Voor nu, toch even naar de apotheek voor miconazol. Daar heb je geen recept voor nodig.
Steker nog... Je hoeft er niet eens voor naar de apotheek. Kruidvat heeft het ook gewoon. Zowel de cremes als zo'n ei
quote:StoraHuntur schreef op 01 januari 2015 @ 03:39:

Gelukkig nieuwjaar Hopelijk schimmelvrij Ja de timing is bijzonder. Zijn hetniet de oliebollen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Hier zijn alle winkels op nieuwjaarsdag potdicht.
quote:? Kan een paar dagen niet naar de winkel en dokter etc. En word echt gekJe hebt de komende dagen tussen 9-18 uur geen 5 minuten de tijd om even naar de Kruidvat, de apotheek of een andere drogist te gaan? En niemand die het even voor je kan halen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij een gewone schimmelinfectie heb je geen pus. Heb je geen soa?
quote:Ikbenanoniem schreef op 01 januari 2015 @ 15:22:

Bij een gewone schimmelinfectie heb je geen pus. Heb je geen soa?Inderdaad. Alert!
quote:Ikbenanoniem schreef op 01 januari 2015 @ 15:22:

Bij een gewone schimmelinfectie heb je geen pus. Heb je geen soa?Als je er lang genoeg mee blijft lopen wordt de afscheiding behoorlijk .... eh....
Hüttenkase
Schimmelkuurtje. Niks anders helpt! Bij echte pus en heel vaak voorkomen zou ik echt even enkeltje huisarts boeken....
Wat ook ontzettend goed helpt is tea tree olie. Heb je dat in huis?

Een paar druppels (echt niet meer, het is heel erg sterk) oplossen in water in een vaginale douche. Als je vooral last hebt aan de buitenkant kun je ook je vagina gewoon afspoelen met die oplossing. Twee keer per dag. Helpt als een tierelier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven