Gezondheid alle pijlers

Sensorische integratie

08-01-2009 23:26 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat hier niet zo veel reacties opkomen maar niet geschoten is altijd mis.

Via BJZ zijn we er achter gekomen dat mijn zoon sensorische integratie problematiek heeft.

Hij gaat nu naar (soort fysio) therapie daarvoor.

Op het internet kan ik er behalve div. therapieen bar weinig over vinden. Zijn hier dames die mij hier meer over kunnen vertellen, ervaringen of via werkgebied.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier maar herken al gelijk alles wat hier in de forum gezegd wordt. Ons zoontje is 5 jaar en sinds kort is door het GGZ ook SI geconstateerd. Helaas staat hij op een wachtlijst voor behandeling bij SI, wij vinden dit heel frustrerend want wij zien dat onze zoon er veel last van heeft. Hij is heel erg onrustig en druk in zijn hoofdje. Wij zouden zo graag willen dat hij zich meer kan ontspannen en hoe we hem kunnen helpen!! Ook heb ik geprobeerd hierover te lezen maar idd niet zoveel over te vinden. Nu ga ik zeker het boek uit de pas bestellen alvast bedankt voor die tip. Hebben jullie hier ook ervaring mee dat je niet goed weet hoe je je kind het beste kan helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven