Gezondheid alle pijlers

Shit

10-04-2014 19:32 11 berichten
Letterlijk shit dus, alvast excuus voor het onsmakelijke verhaal

Sinds twee weken had ik last van mijn darmen, dat heb ik wel vaker en ik was ook nog eens ongesteld dus ik dacht dat het niks was. Het ging echter maar niet over, niet waterdun maar wel een soort brei met slijm erbij (geen bloed). Ook veel buikpijn.

Eergisteren naar de dokter geweest, die heeft me antibiotica meegegeven, een kuur van drie dagen. Vandaag de derde dag gehad, het leek wat minder pijnlijk te worden en ontlasting was wel vaker dan 1 keer nog, maar minder dun. Nog wel wat onverteerde groente erdoorheen (bah!)

Nu net na het eten, echt 10 minuten krijg ik buikpijn, een kwartier op de wc gezeten en het was weer dun. Maar een 'gezondere' kleur en geen slijm. Hoe kan dit? Ben ik nou nog niet beter? Ik voel me nog wel wat moe maar niet doodziek ofzo..

Hellup
Van antibiotica krijg je juist diarree.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee , ben geen dokter.

Zou even bellen
Ik zou het nog een paar dagen aanzien, zeker als je je niet slecht voelt. Bij twijfel gewoon bellen.
Heb ik ook weleens gehad; ik herken je beschrijving. Ik had vermoedelijk iets verkeerds gegeten, misschien iets niet goed genoeg verhit. Het kan ook iets viraals zijn geweest. Enfin na twee weken leek het wel iets beter, maar de catarre was pas na meer dan drie weken verdwenen.

Ik heb er niets tegen geslikt en alleen de groenten wat gaarder gegeten.
Volgens mij heerst dit. Ik heb al verschillende fb berichten langs zien komen van mensen aan de diarree.. Waarom mensen dit toch altijd willen delen?
Zou me geen zorgen maken.. Ik heb er weken mee gelopen en er niks voor gekregen. De antibiotica kan mogelijk je klachten zelfs verergeren in plaats van beter maken. Antibiotica is eigenlijk rommel voor je lichaam (maar soms nodig!), dus je krijgt helaas vaak bijwerkingen zoals diarree of overgeven.
If we don't get lost, we'll never find a new route
Als je darmslijmvlies is ontstoken duurt het even voordat het herstelt is, dat verklaart dat slijm. Maar nu je antibiotica hebt doodt dat ook de goede bacteriën, om je darmflora weer gezond te maken is het heel raadzaam om probiotica te eten/ drinken. Vifit is een hele goede.
quote:netniet schreef op donderdag 10 april 2014 20:36 Als je darmslijmvlies is ontstoken duurt het even voordat het herstelt is, dat verklaart dat slijm. Maar nu je antibiotica hebt doodt dat ook de goede bacteriën, om je darmflora weer gezond te maken is het heel raadzaam om probiotica te eten/ drinken. Vifit is een hele goede.Bedankt! Ik heb probiotica in capsulevorm, van de tuinen
Bedankt iedereen, het is gewoon naar en ook pijnlijk. Daarnaast heb ik net een kersverse vriend waar ik het niet echt aan durf te vertellen :p
quote:spaatje25 schreef op 10 april 2014 @ 20:41:

Bedankt iedereen, het is gewoon naar en ook pijnlijk. Daarnaast heb ik net een kersverse vriend waar ik het niet echt aan durf te vertellen :pIk kan me voorstellen dat je hem de details wil besparen, maar voor de rest is het toch echt niks om je voor te schamen als je een darminfectie hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven