Gezondheid alle pijlers

Sick again

02-03-2016 02:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Word er toch kriegel van..

Zaterdag kouw gevat heb drie uur flink op tocht gestaan. Voelde me met de dag minder lekker worden. Vandaag gewerkt (magazijn werk veel sjouwen en stellingen in klimmen om dozen te pakken) ging redelijk tot einde van de dag. Denk avondje slapen gaat t wel weg..

Maar nee ik kan alleen maar kaarsrecht zitten, keel is dik en opgezet, slikken gaat amper zo dicht zit het. Over ademhalen niet gesproken. Als ik plat ga liggen of voorover hang komt er misselijkheid naar boven.

Ik mag niet weer ziek zijn ik wil werken. Oke liefste wel plek waar t was geventileerder en shit is maar toch..

Maar internist zegt je bent kern gezond, afweersysteem immuunsysteem voor griep is heel hoog.. Maar waarom nu alweer?

Heb hoestdrank gebruikt helpt niet, ibuprofen (zetpil). Het trekt nu naar mijn oren toe en wil niet weer dat evenwicht word aan getast..

Pff kan het zo niet gebruiken :( snap t allemaal niet meer
Dokter bellen. Kou vat je niet, je wordt besmet door iemand die het virus overdraagt. Er heerst wel griep. Gewoon even naar de huisarts om iets anders dan een griep of verkoudheid uit te sluiten. Zonder medicijnen duurt een verkoudheid een week, met medicijnen zeven dagen. Griep (influenza) iets langer.
verba volant, scripta manent.
Beterschap
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:MarianneDavids schreef op 02 maart 2016 @ 02:31:

Dokter bellen. Kou vat je niet, je wordt besmet door iemand die het virus overdraagt. Er heerst wel griep. Gewoon even naar de huisarts om iets anders dan een griep of verkoudheid uit te sluiten. Zonder medicijnen duurt een verkoudheid een week, met medicijnen zeven dagen. Griep (influenza) iets langer.Maar tis iedere maand weer raak.. Word er moedeloos van. Kon bij vorige werkgever aan de slag deze week is uitzendbureau. Want ze hadden mensen nodig voor verhuizing.. Magazijn. En dan weer dit 3e x in 4 maanden tijd..
Genoeg slapen en gezond eten is goed voor je weerstand. En dus niet om kwart voor drie 's nachts nog gaan zitten forummen.
Je wordt niet ziek van op de tocht staan of van een open raampje, je wordt ziek van een virus.

Er gaan op dit moment best wel veel virusjes rond, ook relatief nieuwe/onbekende virussen. En daar moet je immuunsysteem weer opnieuw een verdediging voor maken. Heb je jonge kinderen in de buurt, die nemen die virussen vaak mee. Vraag maar aan alle jonge ouders waar de kinderen naar de opvang gaan.

Hoe kan je de kans verkleinen dat je echt ziek wordt? Voldoende slapen, gezonde voeding, stress verminderen, voldoende ontspanning, sporten, etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik had gisteren op een gegeven moment ook een steek in mijn oor bij slikken maar dat is nu weer weg. Nu voel ik mijn keel een klein beetje maar het kan nog alle kanten uit. Ik schat in dat het met een sisser afloopt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik kon vannacht niet slapen want zittend slapen lukt niet en liggen dan hele tijd kokhalzen.

Elk lijstje dat doe ik ook besproken huisarts en internist. Alleen stress verminderen dat lukt niet want ben gevoelig daarvoor en iedere keer gebeuren er weer dingen waardoor ik me niet kan ontspannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven