Skin tag bij anus - schaam me dood!
donderdag 28 augustus 2025 om 14:03
Hoi,
Ik heb ontdekt dat ik huidflapjes heb bij mn anus. Ik vind het lelijk en gênant. En dat ook nog eens terwijl ik een leuke man heb ontmoet met wie ik het bed wel wil delen.. Ben bang dat hij hierop afknapt.. :-/
Heb al wat gelezen over het verwijderen van skintags.. zie daar erg tegen op !
Iemand ervaring ?
Dank alvast.. !
Ik heb ontdekt dat ik huidflapjes heb bij mn anus. Ik vind het lelijk en gênant. En dat ook nog eens terwijl ik een leuke man heb ontmoet met wie ik het bed wel wil delen.. Ben bang dat hij hierop afknapt.. :-/
Heb al wat gelezen over het verwijderen van skintags.. zie daar erg tegen op !
Iemand ervaring ?
Dank alvast.. !
donderdag 28 augustus 2025 om 17:02
Wel nee joh. Het komt net zo vaak voor als bijvoorbeeld aambeien. Maar marisken gaan niet vanzelf weg. Ik denk dat het vooral een taboe is erover te pratennerdopviva schreef: ↑28-08-2025 16:56Nou, ik heb ze ook (een stuk of 5) en ik vind het wel lelijk hoor. Ze zijn ook wel wat groter dan een skin tag op je huid, het is eerder de grootte van een aambei. Ik heb ze ooit weg laten halen (elastiekje erom en afsterven), maar ze kwamen snel weer terug. Dus nu laat ik ze maar zitten. Mijn vaste wax-mevrouw kijkt er niet van op, maar als iemand anders mij waxt, dan zeg ik het wel van tevoren (en die kijkt er ook niet van op, het zit echt tussen mijn oren). Wel fijn te lezen dat ik lang niet de enige ben die het heeft![]()
donderdag 28 augustus 2025 om 18:10
Als je ze weg laat halen doe het voor jezelf! Niet voor een eventuele bedpartner.
Ik heb een schaamlipcorrectie gedaan. Omdat ik er last van had. Natuurlijk was ik er wel eens onzeker over in bed maar nog nooit een man tegengekomen die er op af knapte. En ik heb best veel mannen in bed gehad.
De operatie viel 100% mee maar het herstel was pittig. Vooral het genezingsproces duurde lang. Wellicht vergelijkbaar qua gebied en infectiegevaar.
Ik heb er geen spijt van.
Ik heb een schaamlipcorrectie gedaan. Omdat ik er last van had. Natuurlijk was ik er wel eens onzeker over in bed maar nog nooit een man tegengekomen die er op af knapte. En ik heb best veel mannen in bed gehad.
De operatie viel 100% mee maar het herstel was pittig. Vooral het genezingsproces duurde lang. Wellicht vergelijkbaar qua gebied en infectiegevaar.
Ik heb er geen spijt van.
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 28 augustus 2025 om 18:26
Ik heb ze ook en ik heb ook veel last gehad van jeuk en pijn bij afvegen. Maar de laatste tijd heb ik er vrijwel geen last meer van gelukkig. Toen ik er last van had heb ik er een aantal keer zinkzalf opgesmeerd, dat hielp wel iets. En het goed schoon houden (met washand wassen). Daarna is het vanzelf minder geworden.BuzzieBee schreef: ↑28-08-2025 14:40Ik heb er ook een. Al jaren. Maar nu gaat hij irriteren (vooral enorme jeuk). en met schoonmaken is het lastig (wc papier kan ervoor zorgen dat hij gaat bloeden) dus gebruik ik nu een draagbaar (en klein) handbidet die ik overal mee neem. Ik heb hiervoor nooit nagedacht hem weg te laten halen om esthetische redenen, maar die jeuk. Ik word er gek van, dus ik ga het nu toch overwegen en heb al onderzoek gedaan naar bij welke kliniek (ik wil echt een hele goede) ik het wil laten doen. Maar ik wacht even tot de winter. Omdat het herstel best vervelend en pijnlijk is in de meeste gevallen omdat ze het wondje open laten en het weken kan duren voor het dicht is. Maar goed, ik heb er dus echt last van. En aan je arie gaan krabben de hele tijd doe je ook niet. Dus antijeuk zalf erop (anamel) kost ook weer 18,75 per tubetje, dus het gaat me nu gewoon echt tegen staan en ik wil van het ding af. Maar hij is bij mij ook best groot. Die van mij is overgebleven nadat ik ook een aambei had. Die is weggegaan vanzelf, maar die huidflap is dus overgebleven.
donderdag 28 augustus 2025 om 19:59
Galileogalilei schreef: ↑28-08-2025 19:44Want je hebt een leuke man ontmoet en daar wil je je anus aan laten zien?

donderdag 28 augustus 2025 om 20:00
Misschien als ze aan anale seks of rimmen doen? Ik roep ook maar wat hoor.Galileogalilei schreef: ↑28-08-2025 19:44Want je hebt een leuke man ontmoet en daar wil je je anus aan laten zien?

donderdag 28 augustus 2025 om 21:44
Het bloeden zal wel meevallen. Naar ik begreep is de verdovingsprik het meest vervelende. Ook kan ontlasten nadien pijnlijk zijn.
Persoonlijk, als je er verder geen last van hebt en het is enkel cosmetisch, gewoon laten bungelen. Als een man daar al op afknapt heb je er sowieso niks aan.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:39

Meen je dit nou?! Met een nagelschaartje? Dit beeld krijg ik de komende dagen niet meer van mijn netvlies!

donderdag 28 augustus 2025 om 23:44
Naar wat ik begreep is het pijnlijk nadien, geneest slechter of langzamer en het kan vervelend bloeden. Maar dat is wat ik heb gehoord.ikbenhetzozat schreef: ↑28-08-2025 21:44Het bloeden zal wel meevallen. Naar ik begreep is de verdovingsprik het meest vervelende. Ook kan ontlasten nadien pijnlijk zijn.
Persoonlijk, als je er verder geen last van hebt en het is enkel cosmetisch, gewoon laten bungelen. Als een man daar al op afknapt heb je er sowieso niks aan.

donderdag 28 augustus 2025 om 23:45
Een borst is toch net wat anders dan een anus waar allerlei bacteriën zich vormen.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:49
Ik heb ze ook en al sinds m’n pubertijd. Toen was ik er ook wel wat onzeker over, maar sindsdien toch genoeg bedpartners gehad om daar geen last meer van te hebben. Het is maar huid. Ik veeg wat uitbundiger af dan andere mensen vermoed ik, maar dan is het ook gewoon schoon. Verder geen last van en ook totaal niet nodig om daar wat aan te doen.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:51
Jij hebt duidelijk geen marisken. Een skintag onder je borst kan idd (niet dat ik het adviseer) redelijk ok met een nagelschaartje. Een marisk met een nagelschaartje is een beetje als adviseren je schaamlip in te korten met een nagelschaartje. Ik denk dat je met en giga bloeding op de EHBO eindigt. Dat kan je (bij marisken als de mijne) echt niet veilig zelf.
donderdag 28 augustus 2025 om 23:52
Dat zijn toch soort van steelwratjes? Volgens mij zijn die huidflapjes toch iets anders en sowieso is het in dat gebied kwetsbaarder huid. Een steelwratje kun je prima zelf weghalen, over het algemeen.
vrijdag 29 augustus 2025 om 08:43
Je ziet de anus van de vrouw met seks op z'n hondjes..... En doggystyle staat bij de meeste mensen wel op het menu tijdens een vrijpartijGalileogalilei schreef: ↑28-08-2025 19:44Want je hebt een leuke man ontmoet en daar wil je je anus aan laten zien?

vrijdag 29 augustus 2025 om 09:20
Ik ben duidelijk niet de enige die dit heeft.. !
Klinkt niet bepaald als een prettige ingreep om ze te laten verwijderen..
Dus daar ga ik maar eens goed over nadenken...
Ik moest wel lachen om sommige reacties.. en idd jullie hebben gelijk dat een man die hierop afknapt mij niet waard is.. (zegt het verstand, nu het gevoel nog..!
).
Klinkt niet bepaald als een prettige ingreep om ze te laten verwijderen..
Ik moest wel lachen om sommige reacties.. en idd jullie hebben gelijk dat een man die hierop afknapt mij niet waard is.. (zegt het verstand, nu het gevoel nog..!
vrijdag 29 augustus 2025 om 09:23
Galileogalilei schreef: ↑28-08-2025 19:44Want je hebt een leuke man ontmoet en daar wil je je anus aan laten zien?
vrijdag 29 augustus 2025 om 09:42
Ik heb ook een aantal huidflapjes laten weghalen een paar jaar geleden. Ik vond het best spannend, ook omdat ik die verhalen van afschuwelijke pijn had gelezen.BuzzieBee schreef: ↑28-08-2025 16:44De huid zelf heeft dus al veel bacterien daar. Vandaar dat ze het openlaten. Als ze het meteen dichtmaken zitten die bacterieen meteen opgesloten’ en kunnen ze een ontsteking en abces veroorzaken. Door het open te laten kun je het wondje uitspoelen en de bacterieen weg blijven spoelen. Daarbij zijn hechtingen niet handig omdat de anus open moet bij het poepen en de boel dan dus scheurt en de hechtingen stoelgang bijna onmogelijk maakt. En scheuren ze niet blijft er poep tussen de hechtingen en dus de wond en dus infectie…..
Maar ik twijfel nog. De pijn schijnt dusdanig te zijn dat de meeste mensen zelfs oxycodon of tramadol voorgeschreven krijgen. Absolute troep. Nu heb ik een hoge pijngrens maar dit schrikt me toch best af. Er zijn ook mensen bij wie het meevalt maar je zou maar net bij die grote groep mensen met enorme pijn zitten.
Het viel mij alles mee. Ik kreeg wel tramadol mee naar huis, maar ik ben wel van: eerst even voelen of ik dat écht nodig heb, voor ik zo'n zwaar middel in neem. En ik had het niet nodig, met alleen paracetamol ging het prima.
Misschien is in mijn geval het "geluk" dat ik ook te maken had (heb?) met een anale fissuur, die destijds soms best opspeelde. Dat was wel degelijk een onaangenaam gevoel (als ik dan naar het toilet was geweest kon ik echt niet lekker zitten). Van de huidflapjes had ik dus beduidend minder last. Het was een wat schrijnend gevoel, wat bleef (dus het went wat). Bij mij heeft het zo'n twee weken geduurd.
Mocht ik weer erge last krijgen van huidflapjes zou ik ze dus wel weer laten weghalen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in