Gezondheid alle pijlers

SOA test GGD

10-10-2017 13:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met een soa onderzoek bij de GGD en kunnen jullie mij misschien vertellen hoe dit in zijn werk gaat? En hebben jullie enig idee of het uitmaakt of je tijden het onderzoek ongesteld bent?
Heb je wel al gekeken of je er überhaupt voor in aanmerking komt?
Eerst heb je een gesprekje met een mevrouw om over veilige seks te praten, daarna neem je zelf met een wattenstaafje wat cellen af. Ik denk niet dat het erg handig is als je ongesteld bent. Bel gewoon de GGD voor vragen hierover.
Erizon schreef:
10-10-2017 13:55
Heb je wel al gekeken of je er überhaupt voor in aanmerking komt?
Ja, ik heb ook al een afspraak.
D-C schreef:
10-10-2017 14:02
Eerst heb je een gesprekje met een mevrouw om over veilige seks te praten, daarna neem je zelf met een wattenstaafje wat cellen af. Ik denk niet dat het erg handig is als je ongesteld bent. Bel gewoon de GGD voor vragen hierover.
Weet jij of het altijd zo is dat je dat zelf moet doen of kan het ook zo zijn dat zij iets doen?

Ik zal idd de GGD even bellen of dit een probleem is..
Kroketjee schreef:
10-10-2017 14:10
Ik zal idd de GGD even bellen of dit een probleem is..
.
Waarom zou je? De gezondheidszorg is al duur genoeg zonder dat de GGD extra telefonistes moet inzetten om vragen te beantwoorden die gemakkelijk te Googlen zijn.

(En dat schrijf ik niet om te zeiken, maar dat eeuwige bellen en al die onnodige huisartsbezoeken verspillen heel veel geld)
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 10-10-2017 14:39
Reden: GGD link toegevoegd
10.48% gewijzigd
Erizon schreef:
10-10-2017 14:36
.
Waarom zou je? De gezondheidszorg is al duur genoeg zonder dat de GGD extra telefonistes moet inzetten om vragen te beantwoorden die gemakkelijk te Googlen zijn.

(En dat schrijf ik niet om te zeiken, maar dat eeuwige bellen en al die onnodige huisartsbezoeken verspillen heel veel geld)
Uiteraard had ik zelf ook al gegoogeld, maar ik vond tegenstrijdige dingen, dus daarom en omdat ik het een beetje eng vind vroeg ik hier om ervaringen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven