Gezondheid alle pijlers

Sojamelk/yoghurt

15-06-2015 10:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds gisteren ben ik overgestapt van koemelk naar Sojaproducten. Dit in verband met chronische verkoudheid, opgeblazen gevoel etc.. Ik had bij Appie Alpro Soja gekocht maar die is stinkend duur, wel heel lekker!

Waar kopen jullie je Sojaproducten?
Meds: Ja, dat kan. Sommige mensen verdragen koemelk niet goed. Google maar eens op symptomen koemelkallergie.
quote:Dunno13 schreef op 15 juni 2015 @ 11:17:

Ik gebruik havermoutmelk en anders rijstmelk.Dat heet havermelk.
De taalpolitie.

Ik bedoelde mits niet als en er bestaat ook melk gemaakt van havermout.

Maar zal vast goed bedoeld zijn dus bedankt.

----

quote:melbrw schreef op 15 juni 2015 @ 12:15:

Professor grunschnabel verkoopt ijs dat geschikt is voor de koemelklozen onder ons.

http://www.grunschnabel.nlOoohhhh.. Ze hebben ook dropijs
quote:Louise70 schreef op 16 juni 2015 @ 10:10:

Meds: Ja, dat kan. Sommige mensen verdragen koemelk niet goed. Google maar eens op symptomen koemelkallergie.

ik ben er bekend mee, meestal ben je op je 2e/3e erover heen gegroeid. Lactoseintolerantie is simpel aan te tonen met een test.

Een koemelkallergie is complex omdat dan meedere soorten proteine niet verdragen worden. Bijv. die uit sojamelk. Symptomen zijn buikpijn en vaak ook erg eczeem
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juni 2015 @ 13:30:

[...]

ik ben er bekend mee, meestal ben je op je 2e/3e erover heen gegroeid. Lactoseintolerantie is simpel aan te tonen met een test.

Een koemelkallergie is complex omdat dan meedere soorten proteine niet verdragen worden. Bijv. die uit sojamelk. Symptomen zijn buikpijn en vaak ook erg eczeemHmmm ik gebruik sinds een maand of 4/5 soyamelk en de afgelopen 2 weken heb ik ineens weer eczeemplekjes. En mijn buik is dikker dan ooit tevoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven