Gezondheid alle pijlers

Spalk lijm af

27-11-2015 21:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Er is een stukje lijm van mn spalkje af en de ortho is nu niet meer bereikbaar. Het voelt echt alsof die tand los zit. Waarschijnlijk kan ik pas maandag daar terecht. Kan dat los zitten of is dat gewoon omdat er nu lijm weg is?

Groetjess
Weekend tandarts bellen morgen?
Even de noodtandarts bellen voor advies?
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, gewoon wachten tot maandag. Ik heb het weleens gehad dat de tandarts erachter kwam en we dus geen idee hadden hoelang het al los zat. Ga er niet maanden mee rondlopen maar die paar dagen zal niet zoveel uitmaken
De noodtandarts doet daar niks aan hoor. Ik heb ooit gehad dat die spalk rechtop in mijn gehemelte stak en toen gaf er nog niemand thuis.

Gewoon zo laten, niet aan gaan zitten pielen. Maandag even bellen met je tandarts of ortho
En je tand voelt los, omdat je eraan gewend bent dat ie gespalkt is.
quote:Lotte35 schreef op 27 november 2015 @ 22:48:

En je tand voelt los, omdat je eraan gewend bent dat ie gespalkt is.Ja dat klopt. Ik had (lang lang gelee) een nachtbeugel. Als ik die 's ochtends uit deed voelde het ook alsof mijn hele gebit loszat.
Is niet erg hoor. Er komen bij ons vaak genoeg patiënten die hun spalkje al even los hebben zitten. Ga maandag naar je ortho of tandarts, die zet hem zo vast. Het is pas een probleem als hij een langdurige tijd los zit. Dan is de kans dat je tanden gaan schuiven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven