Gezondheid alle pijlers

Spierpijn NA griep??

05-11-2013 21:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben afgelopen week flink ziek geweest van een griep denk ik. Ik had hoge koorts, rillen en heel erg veel pijn in spieren en gewrichten. Ik heb echt een week alleen maar op bed kunnen liggen

Nu ben ik aan de betere hand, geen koorts meer etc. alleen nog moe.

Ik ben best hypochondrisch en heb sinds vandaag (terwijl de koorts gisteren ook al weg was) ontzettend last van een soort spierpijn in mijn armen en in een been Het lijkt een beetje op wat ze ook wel groeipijn noemen.

Is dit normaal? Gaat het snel weer weg? Is het niet normaal, wanneer dan dokter? Daarnaast ben ik nog wel moe en futloos, ik merk dat ik een beetje down word door het vervelen maar ook vooral omdat ik me zorgen maak over "wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn".

Kan iemand mij helpen, gerust stellen (indien ik me geen zorgen hoef te maken natuurlijk) of uitleggen hoe je lichaam werkt in zulke situaties?
Niks om je zorgen over te maken. Je bent gewoon nog niet beter, maar wel aan de beterende hand.

Het ergste heb je nu achter de rug.
het hoort bij de griep , dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Oh dat is wel fijn om te horen Ik maak me zoveel zorgen dan.

Ik wist niet dat je na (vandaag precies) een week nog ziek kon zijn. Ik ging er eigenlijk van uit dat sinds de koorts gezakt was, en ik weer wat energie had ik weer gewoon beter was...

Maar ik heb inderdaad ook nog 1 klier die zeer doet (begon meteen aan pfeiffer te denken..)

Aaaaaahrgh ik vind dat zo vervelend van mijzelf!
Dat is heel normaal na een griep, ik heb ook vaak dat gevoel in mijn benen ( soort groeipijn ) als ik heel erg moe ben, dan ga ik paar dagen op tijd slapen en trekt het vanzelf weg
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Een paar jaar geleden had ik het ook, vage pijn extreem moe na griep. Na ong. 2 weken geen verbetering, ging ik uiteindelijk naar de huisarts. Na bloedonderzoek bleek ik extreem vitamine D te kort te hebben.

Dus als er naar een paar weken geen verbetering is, kan het geen kwaad om een bloedonderzoek te doen.
Een goeie griep duurt langer dan een verkoudheid.
verba volant, scripta manent.
Ik heb gister 40 squats gedaan met 60 kg in mijn nek en 40 thruster met 24 kg en ik heb eigenlijk ook wel een beetje spierpijn wanneer ik op de trap loop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 05 november 2013 @ 23:37:

Ik heb gister 40 squats gedaan met 60 kg in mijn nek en 40 thruster met 24 kg en ik heb eigenlijk ook wel een beetje spierpijn wanneer ik op de trap loop.Haha ik ben vorige week ook maar is met het luie lijf gaan sporten, kon ook geen trap meer op of af!
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven