spiraal op ?
zondag 23 oktober 2011 om 20:47
Hi
Misschien domme vraag..
Ik moet mijn spiraal in 2012 laten vervangen. Dan is ie 5 jaar geleden geplaatst.
Sinds de mirena ben (op enkele keer na) niet meer ongesteld geweest.
Nu heb ik laatste paar maanden ongesteldheids klachten gehad (zere borsten, buikpijn etc) en ik ben deze keer ook weer echt ongesteld.
Is dit een teken dat mijn spiraal op/uitgewerkt is ? En dus ook onveilig ?
Thnks
Misschien domme vraag..
Ik moet mijn spiraal in 2012 laten vervangen. Dan is ie 5 jaar geleden geplaatst.
Sinds de mirena ben (op enkele keer na) niet meer ongesteld geweest.
Nu heb ik laatste paar maanden ongesteldheids klachten gehad (zere borsten, buikpijn etc) en ik ben deze keer ook weer echt ongesteld.
Is dit een teken dat mijn spiraal op/uitgewerkt is ? En dus ook onveilig ?
Thnks
zondag 23 oktober 2011 om 21:09
zondag 23 oktober 2011 om 21:13
zondag 23 oktober 2011 om 21:18
Ik heb dit ook, die van mij had in juli vervangen moeten worden. Ik heb een afspraak in november voor vervanging. Ik heb ook weer meer menstruatie klachten. Zoals ik begreep is dat het teken dat hij minder goed werkt, maar hij is niet direct minder veilig. Ik heb zelfs gehoord dat hij wel langer dan vijf jaar kan zitten, alleen merk je het aan de menstruatie.
Toch adviseerde de HA mij ivm mijn leeftijd het er niet op aan het laten komen.
Allemaal een beetje dubbel zoals ik het beschrijf, haha. Samengevat: je menstruatie is gewoon het eerste wat terug komt, maar qua veiligheid doet hij het nog prima.
Toch adviseerde de HA mij ivm mijn leeftijd het er niet op aan het laten komen.
Allemaal een beetje dubbel zoals ik het beschrijf, haha. Samengevat: je menstruatie is gewoon het eerste wat terug komt, maar qua veiligheid doet hij het nog prima.