spiraaltje voel je dat zitten?
zondag 28 juli 2013 om 10:10
Ik neig nu eindelijk naar een spiraal , mijn gyn denkt echt dat ik daar van ga opknappen.
Ik heb al zovele manieren van ac gebruikt en niks is echt geschikt voor mij.
Nu ben ik tijdelijk weer bezig met de nuva ring , maar ik voel dat ding dus altijd en eeuwig zitten en dat voelt niet fijn.
Als ik ga zitten , dan " zit" ik voor mijn gevoel ergens op. Nu gaat de spiraal natuurlijk de baarmoedermond in en voel je dat niet zitten als het goed is.
Mar volgens mij hangen die draadjes toch in je baarmoederhals? Voel je dat niet zitten?
Iemand ervaring?
Ik heb al zovele manieren van ac gebruikt en niks is echt geschikt voor mij.
Nu ben ik tijdelijk weer bezig met de nuva ring , maar ik voel dat ding dus altijd en eeuwig zitten en dat voelt niet fijn.
Als ik ga zitten , dan " zit" ik voor mijn gevoel ergens op. Nu gaat de spiraal natuurlijk de baarmoedermond in en voel je dat niet zitten als het goed is.
Mar volgens mij hangen die draadjes toch in je baarmoederhals? Voel je dat niet zitten?
Iemand ervaring?
zondag 28 juli 2013 om 10:19
zondag 28 juli 2013 om 10:45
Hier is op het moment de spiraal ingewisseld voor een baby van 31 weken
Zodra baby er is en de spiraal kan er weer in gaat hij er meteen weer in.
Voor mij de fijnste vorm van anticonceptie die er is.
En nee, ik heb hem nog nooit voelen zitten. Je kan de draadjes voelen ter controle maar daarvoor moet je echt binnen in voelen.

Voor mij de fijnste vorm van anticonceptie die er is.
En nee, ik heb hem nog nooit voelen zitten. Je kan de draadjes voelen ter controle maar daarvoor moet je echt binnen in voelen.

zondag 28 juli 2013 om 10:59
Mijn man voelt hem ook af en toe zitten. Heeft ook wel eens een krasje opgelopen. Verder doet het wel eens pijn als hij tegen m'n baarmoedermond aan stoot, maar of dat aan het spiraaltje ligt weet ik niet.
Ik heb hem nou 3 jaar en ben al die tijd bijna niet ongesteld geweest. De laatste tijd begint het weer weer een beetje te komen, dus dat is wel zonde!
Ik heb hem nou 3 jaar en ben al die tijd bijna niet ongesteld geweest. De laatste tijd begint het weer weer een beetje te komen, dus dat is wel zonde!
zondag 28 juli 2013 om 13:04
zondag 28 juli 2013 om 13:08

maandag 29 juli 2013 om 00:19
In het begin voel je de draadjes zeker! Mijn vriend voelde ze ook, en had er zelfs een beetje een geïrriteerde eikel door (maar hij is zeer groot geschapen, zal wel daar door komen!). Dit is nu eigenlijk wel over, het schijnt dat die draadjes zich om je baarmoedermond vormen. Ik ben ook erg tevreden over de spiraal! Het is gewoon lekker makkelijk, je wordt niet ongesteld en je hoeft geen rekening met de pil te houden.