Gezondheid alle pijlers

spiraaltje voel je dat zitten?

28-07-2013 10:10 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neig nu eindelijk naar een spiraal , mijn gyn denkt echt dat ik daar van ga opknappen.

Ik heb al zovele manieren van ac gebruikt en niks is echt geschikt voor mij.

Nu ben ik tijdelijk weer bezig met de nuva ring , maar ik voel dat ding dus altijd en eeuwig zitten en dat voelt niet fijn.

Als ik ga zitten , dan " zit" ik voor mijn gevoel ergens op. Nu gaat de spiraal natuurlijk de baarmoedermond in en voel je dat niet zitten als het goed is.

Mar volgens mij hangen die draadjes toch in je baarmoederhals? Voel je dat niet zitten?

Iemand ervaring?
Ik heb hem nooit voelen zitten. Wel kon ik de draadjes controleren door te voelen. Maar dat doe je echt me je vingers
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nee.
Ga in therapie!
Ik heb nu ook een jaar het spiraaltje en vind het echt een uitvinding .

Wat betreft het voelen zitten is het inderdaad wat shoplustige78 zegt.. alleen de draadjes kun je voelen. Verder heb ik nooit iets van het spiraaltje zelf gemerkt nadat deze was gezet.
Nee
Als je zelf de draadjes voelt zitten, voelt een man dat dan niet als hij je (diep) penetreert?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, niet voelen zitten en de draadjes krullen om je baarmoedermond heen, niemand heeft hem ooit gevoeld. Ik heb 2 keer een Mirena gehad, vond het ideaal!
Nee, een man voelt het niet
Nou mijn man voelt het wel helaas. En ik zelf ook. Vind het vervelend, maar niet zo vervelend dat ik hem eruit wil halen.
Dan laat je ze korter knippen
Ik voelde alleen de pijn na het zetten, men! Dat is niet leuk. Daarna echt ideaal. Ik voelde het spiraaltje en de touwtjes niet.
Hier is op het moment de spiraal ingewisseld voor een baby van 31 weken ;) Zodra baby er is en de spiraal kan er weer in gaat hij er meteen weer in.

Voor mij de fijnste vorm van anticonceptie die er is.

En nee, ik heb hem nog nooit voelen zitten. Je kan de draadjes voelen ter controle maar daarvoor moet je echt binnen in voelen.
Nee, je voelt m niet. Maar de draadjes nooit korter laten knippen dan voelt je man m mogelijk wel!
Ik ben er ook erg blij mee, heb nu voor de tweede keer een mirena, het zetten doet wel even pijn, maar vindt het een uitvinding. ben ook helemaal niet meer ongesteld geweest.
Mijn man voelt hem ook af en toe zitten. Heeft ook wel eens een krasje opgelopen. Verder doet het wel eens pijn als hij tegen m'n baarmoedermond aan stoot, maar of dat aan het spiraaltje ligt weet ik niet.

Ik heb hem nou 3 jaar en ben al die tijd bijna niet ongesteld geweest. De laatste tijd begint het weer weer een beetje te komen, dus dat is wel zonde!
Voel mijn spiraal niet zitten, laat hem er wel binnenkort uithalen.

Dit moet trouwens in het zkh omdat hij erg hoog zit, draadjes niet te zien/voelen. (echo gehad toen de HA hem 'kwijt' was na controle)

Gaat een leuk iets worden, die zoektocht naar mn spiraal.
hij is er zo uit theNurse

die van mij was ook niet meer voelbaar.

ik vond het wel hilarisch. Ik lag zelf de eendebek vast te houden en me voor te bereiden op het feit dat het lang kon gaan duren. zegt de gynacoloog oh ik heb hem al, hoppakee
Heb er 10 jaar een gehad en nee je voelt hem niet. Vriend er ook nooit over gehoord.
Zit daar nog verschil bij tussen koperspiraaltje en mirena? Zijn deze ook (ongeveer) even groot?
In het begin voel je de draadjes zeker! Mijn vriend voelde ze ook, en had er zelfs een beetje een geïrriteerde eikel door (maar hij is zeer groot geschapen, zal wel daar door komen!). Dit is nu eigenlijk wel over, het schijnt dat die draadjes zich om je baarmoedermond vormen. Ik ben ook erg tevreden over de spiraal! Het is gewoon lekker makkelijk, je wordt niet ongesteld en je hoeft geen rekening met de pil te houden.
Nope. En vriend ook niet.
Ik voel hem ook niet. Ik heb hem 3.5 jaar geleden laten zetten. De eerste 2 a 3 weken voelde m'n man hem wel, of eigelijk het touwtje. Maar daarna niet meer. Idd wat een uitvinding!
Waar een wil is, is een weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven