Spontane spierpijn
dinsdag 2 april 2013 om 11:42
Sinds vanmorgen werd ik wakker met spontane spierpijn. En niet een klein beetje, ik kan me nauwelijks bewegen. Zelfs mijn oogleden doen zeer... benen, rug, buik, schouders, polsen, vingers, voeten, alles...
Waar kan dit zo spontaan vandaan komen? Zag op internet dat het door een griepje kan komen maar voel me verder kiplekker, heb niet anders gesport de afgelopen weken dan normaal... wie herkent dit?
Waar kan dit zo spontaan vandaan komen? Zag op internet dat het door een griepje kan komen maar voel me verder kiplekker, heb niet anders gesport de afgelopen weken dan normaal... wie herkent dit?
dinsdag 2 april 2013 om 12:00
Ik heb op dit moment een zware bronchitis, net geen longontsteking en kan me nauwelijks voortbewegen omdat mijn hele lichaam pijn doet. Overal spierpijn dus. Je bent een verkoudheid aan het krijgen.
Als het eerder spierkrampen zijn, zoals vaak voorkomt in de benen bv., dan wijst dat op magnesium-tekort.
Als het eerder spierkrampen zijn, zoals vaak voorkomt in de benen bv., dan wijst dat op magnesium-tekort.
woensdag 3 april 2013 om 14:25
Nee, het is absoluut geen verkoudheid. Ik ken die spierpijn als je griep krijgt, maar dat is niks bij de spierpijn die ik nu heb, ik kan nauwelijks mijn ene been over de andere kruisen als ik ga zitten. Ik heb ook verder totaal geen griep symptomen, ben helemaal helder in mijn hoofd en uitgerust. Het zijn vooral de spieren bij mijn lies, boven, onder en zijkant van mijn benen en mijn schouders. Ook alle andere spieren doen overigens zeer.