Gezondheid alle pijlers

Spuug

20-12-2011 16:52 36 berichten
Nu is het zo dat ik binnenkort een vasectomie krijg. In de handleiding van het ziekenhuis staat dat ik na 12 weken en minstens 20 zaadlozingen een potje ochtendzaad(?) moet inleveren voor zaadcontrole (niet op vrijdag). Het laboratorium is in het ziekenhuis.

Het zaad moet vers zijn. In verband met een blessure aan m'n schouder wil m'n vriendin me graag assisteren bij het produceren van dat ochtendzaad (de schat), maar nu is mijn vraag: weet iemand of het zaad ook spuug mag bevatten? Ik hoop dat iemand hier antwoord kan geven want m'n meissie is in staat om het gewoon bij de balie van urologie te gaan vragen. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha

Dilemma Dilemma
Frankly my dear, I don"t give a damn
Na 12 weken moet je 20 kwakkies inleveren! In 1 keer??
en dan ook nog vers?

ik zou vakantie opnemen :-)
En doooooor!
Het 20e kwakkie mimootje.

Gatverdarrie, en dan tussendoor in de koelkast bewaren zeker? Brrr
hahahahahaha

Zijn beide schouders geblesseerd? Anders gebruik je toch gewoon je andere hand? Dat voelt ook nog eens anders dan normaal.
quote:Katherina schreef op 20 december 2011 @ 16:56:

Het 20e kwakkie mimootje.

Gatverdarrie, en dan tussendoor in de koelkast bewaren zeker? Brrr Ze dacht meer aan de parkeerplaats van het ziekenhuis. In de auto, weetjewel
Oh....

Nou lekker trekken dan, zou er geen spuug bij inleveren. Ff doekje erover en goed mikken!
Ik dacht meer: die moet "sparen" en die dag heel goed z'n best doen ;)
Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en of jezelf aftrekken of je vriendin het laten doen.

Waarom zo moeilijk doen?
omg hopelijk zijn de kwakkies na 12 weken niet aan het ontbinden, gatsie.

Verder geen verstand van succes!
quote:gemini2011 schreef op 20 december 2011 @ 17:03:

Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en of jezelf aftrekken of je vriendin het laten doen.

Waarom zo moeilijk doen?Nouja, als ik toch mag kiezen hoe ze het voor elkaar krijgt ...
quote:amand1969 schreef op 20 december 2011 @ 16:57:

[...]

Ze dacht meer aan de parkeerplaats van het ziekenhuis. In de auto, weetjewel zo vers zal ook niet hoeven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou het vrij gênant vinden als je gebeld wordt dat je kwakkie is afgekeurd omdat er speekselresten inzitten.

Pijpen kan ze altijd nog...
Ik zou het haar zeker laten vragen bij de balie, met als beloning een paar onbetaalbare koppen daar.
Ze kan je toch gewoon aftrekken?
In je spuug zitten allerlei enzymen.. Denk niet dat het mag.
Het beste is om dit je vriendin in het laboratorium te laten doen waar de arts bij is, zodat die het meteen mee kan nemen.
quote:Murdoch schreef op 20 december 2011 @ 17:06:

Ik zou het haar zeker laten vragen bij de balie, met als beloning een paar onbetaalbare koppen daar. Ja toch wel hè
Ik weet trouwens niet of het schadelijk is, maar ik weet wel dat er in speeksel enzymen zitten die helpen met de vertering van voedsel. Misschien dat dat ook invloed heeft op zaad?

En dan is je vasectomie mischien mislukt en dan verteerd haar speeksel jouw zaad en dan lijkt alles goed te zijn. Maar misschien denk ik te ver door.

Nav het Boris Becker incident zou je ook kunnen stellen dat speeksel geen invloed heeft. Dan heeft alleen de laborant een lolletje als hij speeksel onder zijn microscoop aantreft.
En nog beter is het om je arts te vragen je een handje te helpen!
Kijk.... nu komt de stemming erin!
Ach, who cares zolang er geen poep bij zit...
In de folder staat 'dit sperma verkrijgt u via masturbatie (zelfbevrediging) of coïtus interruptus (terugtrekking voor de zaadlozing)'

Ja het staat er echt. Zo'n jaren 50-formulering schrééuwt toch om ludieke vragen, is het niet?
Tja als je het zo bekijkt kun je opbellen met de vraag of het erg is als je je sperma verkrijgt door fellatio...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven