Gezondheid alle pijlers

Spuug

20-12-2011 16:52 36 berichten
Nu is het zo dat ik binnenkort een vasectomie krijg. In de handleiding van het ziekenhuis staat dat ik na 12 weken en minstens 20 zaadlozingen een potje ochtendzaad(?) moet inleveren voor zaadcontrole (niet op vrijdag). Het laboratorium is in het ziekenhuis.

Het zaad moet vers zijn. In verband met een blessure aan m'n schouder wil m'n vriendin me graag assisteren bij het produceren van dat ochtendzaad (de schat), maar nu is mijn vraag: weet iemand of het zaad ook spuug mag bevatten? Ik hoop dat iemand hier antwoord kan geven want m'n meissie is in staat om het gewoon bij de balie van urologie te gaan vragen. Echt.
Tsja, bij homo's kan coitus interruptus dus echt alleen anaal en dan is een beetje poep snel toegevoegd (vaginale sappen bij hetero's trouwens ook), dus dan lijkt me speeksel helemaal geen probleem. Dat kun je toch niet allemaal thuis gaan destilleren met je scheikundesetje?
Ik heb het even nagekeken, maar coïtus is echt gemeenschap tussen man en vrouw. Ik vraag me trouwens wel af waarom een homo een vasectomie zou willen ondergaan.

Ééntje die nog in de kast zit met vrouw en kinderen?
quote:Murdoch schreef op 20 december 2011 @ 17:32:

Tsja, bij homo's kan coitus interruptus dus echt alleen anaal en dan is een beetje poep snel toegevoegd (vaginale sappen bij hetero's trouwens ook), dus dan lijkt me speeksel helemaal geen probleem. Dat kun je toch niet allemaal thuis gaan destilleren met je scheikundesetje?
Helaas voor jou, maar het mag niet...

20 zaadlozingen in 12 weken, maakt niet uit hoe, maar de 21e lozing moet je inleveren.

Spuug heeft invloed op de kwaliteit van de sperma. Wellicht gaan ze dit onderzoeken om ná de vasectomie te kijken of er echt niets meer rondzwemt...

Dus tenzij je stiekem andere plannen hebt... Wordt t zelf mikken in het potje!
Mhhh... heb jij ervoor gestudeerd, suus?
Haha! Was dat maar zo! Dan had ik tenminste een vak geleerd... Zeg maar gewoon ervaring, maar dan de andere kant op...

Ik wil juist wel nog n kindje... En ja ik heb die vraag ook gesteld, om het oraal te doen, maar dat kan echt niet!

(ik durf dat gewoon, ik wilde ook wel helpen, is toch iets waar je met zijn 2tjes doorheen moet/gaat)

12 weken zijn omdat een zaadcel ongeveer 10 weken nodig heeft om te rijpen, (2weken reserve of zo, dat weet ik niet)

Je moet regelmatig produceren om een goede telling van de spermacelletjes te komen.
Hahahahaha heb je gebeld of aan de balie gevraagd?

Ik vroeg me inderdaad ook af waarom het 12 weken moet zijn, want die 20 keer red ik ook wel in een week of twee hoor

Bedankt voor de info. Is het al gelukt met het kindje?
Nou gewoon, toen we bij de arts zaten... Aan de arts zelf...

Ik vind dat een heel normale vraag... En de arts ook...hoop ik! Hahaha

Je mocht t zelfs niet eens eerst in contact laten komen met huid... Ik denk, ik help mijn vriend wel ff, scoop ik t dan wel van zijn buik af met dat ieniemienie potje... Maarre, dat mocht dus ook niet... Dus ja... Kun je wel oefenen met mikken! Wie weet waar dat nog leuk voor is... Hihi...

We zijn nog aan het oefenen... Maar das ook heel leuk!
Hey amand, das geen probleem hoor.

In het ziekenhuis waar ik geknipt ben hadden ze daar personeel voor. Daar werd je vakkundig afgetrokken door een zeer appetijtelijke dame,

Ik ben wel 6x teruggeweest omdat het steeds maar niet goed was.

Eindelijk na 5 weken en wel 40 kwakken was het goed, dus ik ging het missen, ben gewoon teruggegaan en nu heb ik inmiddels 3 minnaressen daar in dat ziekenhuis.

En nu wil jij natuurlijk weten.......
.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 20-12-2011 23:36
Reden: never mind
% gewijzigd
Hey amand, waarom je reaktie verwijderd? mag ook per mail hoor,

Adres in mn profiel.

Maak er geen . van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven