steeds lichamelijk zonder kracht, snel leeg/op
woensdag 22 december 2010 om 22:54
heb laatst bloed laten nakijken, ben nl steeds zo snel zonder energie en kracht. Bij inspanning gewoon geen kracht in armen, steeds pijnlijke benen, er vermoeid uitzien, haar dat niet goed zit/groeit/valt/dunner/ kortom net als bij een hond heb ik het idee dat door iets onder de leden mijn vacht dof dor en breekbaar is en niet goed groei en dunner lijkt te worden. Maar goed volgens dokter uitslag oke. Gechecked op HB gehalte, schildklier, b-12, leverwaarden. Hij zei ja kan dat je een virus onder de leden hebt gehad maar nog een nasleep hebt. Tja zou kunnen. Eet erg gezond, fruit, groente, drink genoeg water.
Blijf me nu dus toch zorgen maken. Bij inspanning krijg ik snel hartkloppingen. En snel bloedend tandvlees. Het lijkt gewoon of mijn energievoorraad in notime op is en loop dan echt op mijn tandvlees. Vandaar dat bloeden misschien ; )
Wie komt dit bekend voor?
Blijf me nu dus toch zorgen maken. Bij inspanning krijg ik snel hartkloppingen. En snel bloedend tandvlees. Het lijkt gewoon of mijn energievoorraad in notime op is en loop dan echt op mijn tandvlees. Vandaar dat bloeden misschien ; )
Wie komt dit bekend voor?
maandag 27 december 2010 om 15:19
In peren zit ook veel kalium, ik had te hard werkende bijschildklieren ,tijdens de regelmatige bloed en urine controle (ik moest een aantal flessen vullen) kwam ook steeds het kalium tekort aan de orde, door stom toeval was er een artikel over peren in een blad en omdat ik elke dag zoveel peren at, ben ik dat artikel gaan lezen en kwam er zo achter.
Bij mij waren de symptomen van te hard werkende bij schildklieren: constante vermoeidheid,slechte concentratie haar uitval.
misschien dat je je bloed ook kan laten nakijken op hoe je schildklier en je bijschildklieren werken,ik zou zeggen vraag er naar bij je huisarts en als hij/zij dat niet wil laat je dan door verwijzen naar een internist.
Bij mij waren de symptomen van te hard werkende bij schildklieren: constante vermoeidheid,slechte concentratie haar uitval.
misschien dat je je bloed ook kan laten nakijken op hoe je schildklier en je bijschildklieren werken,ik zou zeggen vraag er naar bij je huisarts en als hij/zij dat niet wil laat je dan door verwijzen naar een internist.