tandpijn?
zondag 6 december 2009 om 18:07
Sinds een paar dagen een raar gevoel aan m'n kies,.
Hij doet geen zeer maar ik 'voel' 'm zeg maar zitten...
Er over heen poetsen voelt alslof de kies los zit ( doet geen zeer) maar hij zit dus niet los.
Erop eten voelt af en tooe een beetje vreemd aan alsof ik de tand dan aan druk,. terwijl ik snachts een bijtplaatje draag en daar weer helemaal niks van voel op m'n kies..
Wel heb ik dus de mex griep onder de leden zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
Of iemand die dit ook wel eens heeft?
Hij doet geen zeer maar ik 'voel' 'm zeg maar zitten...
Er over heen poetsen voelt alslof de kies los zit ( doet geen zeer) maar hij zit dus niet los.
Erop eten voelt af en tooe een beetje vreemd aan alsof ik de tand dan aan druk,. terwijl ik snachts een bijtplaatje draag en daar weer helemaal niks van voel op m'n kies..
Wel heb ik dus de mex griep onder de leden zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
Of iemand die dit ook wel eens heeft?
zondag 6 december 2009 om 18:17
Ja ik heb het wel eens vaker gehad aan de andere kant van mijn gebit... Ik vraag me dan of ik mezelf zit aan te stellen dat ik het daarom voel... of dat die gevoeligheid er gewoon 'echt' zit...
Dinsdag sowiezo naar de tand arts voor een andere kies.. Krijg een wortel kanaan behandeling...
Jeey... :S
Dinsdag sowiezo naar de tand arts voor een andere kies.. Krijg een wortel kanaan behandeling...
Jeey... :S