Gezondheid alle pijlers

tandpijn?

06-12-2009 18:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen een raar gevoel aan m'n kies,.

Hij doet geen zeer maar ik 'voel' 'm zeg maar zitten...

Er over heen poetsen voelt alslof de kies los zit ( doet geen zeer) maar hij zit dus niet los.

Erop eten voelt af en tooe een beetje vreemd aan alsof ik de tand dan aan druk,. terwijl ik snachts een bijtplaatje draag en daar weer helemaal niks van voel op m'n kies..

Wel heb ik dus de mex griep onder de leden zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Of iemand die dit ook wel eens heeft?
Even afwachten en dan naar de tandarts.

Ik heb het ook weleens gehad en dat ging gewoon over.
Ja ik heb het wel eens vaker gehad aan de andere kant van mijn gebit... Ik vraag me dan of ik mezelf zit aan te stellen dat ik het daarom voel... of dat die gevoeligheid er gewoon 'echt' zit...

Dinsdag sowiezo naar de tand arts voor een andere kies.. Krijg een wortel kanaan behandeling...

Jeey... :S
Als je last hebt van je holtes (bijvoorbeeld bijholte-ontsteking) kun je last krijgen van je kiezen, omdat je wortels/zenuwen tot die holtes reiken.
Peas on earth!
Mss heb je idd zoals Prinses zegt een flinke verkoudheid die er aan komt. Dan kan ik ook wel eens echt pijn in mijn kiezen hebben.

Even aankijken en als je het echt niet vertrouwd de tandarts bellen. Die zijn ervoor.
Als je echt de mex griep hebt, zou ik de tandarts even bellen of je dan wel mag komen. lijkt me niet dat die er op zit te wachten dat je langskomt.
Ik mag inderdaad niet komen dan dus ik hoop dat ik dinsdag weer een beetje in orde ben...

Ander moet ik wachten tot volgend jaar (druk bezette tandarts)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven