Gezondheid alle pijlers

Teennagel versmald

02-12-2018 16:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ik lees graag over ervaringen op dit forum. Dit is de eerste keer dat ik iets plaats. Afgelopen vrijdag is mijn teennagel versmald bij de huisarts. Ik kan er weer aardig mee uit de voeten. Toch heb ik een vraag, wie weet hoe lang de wind vochtig blijft?

Bedankt alvast voor de reacties.
Ik zou het zoveel als mogelijk laten luchten dus zonder sokken en schoenen. Dan is het na een dag of drie wel goed droog maar mogelijk nog wel gevoelig.
Wat heeft een vochtige wind hiermee te maken?
Ik heb een week lang met m'n voet omhoog gezeten. Na die week rustig beginnen met lopen, en dat was in de zomer dus kon ik gelukkig gewoon slippers aan (flinke pleister erop). Duurt wel even een tijdje hoor voordat de nagel-rand naar de nagel trekt en dus de wond dichtgaat. Beterschap!
vivinnetje schreef:
02-12-2018 22:15
Wat heeft een vochtige wind hiermee te maken?
Wond
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Bedankt voor de reacties.
Wind moet inderdaad wond zijn( autocorrectie en niet goed opgelet). Aan de lucht laten drogen dacht ik ook al aan. Maar heb snel hele koude voeten. Lopen die ik sinds gistermiddag ( na 48 uur rust) weer, geeft geen extra pijn.
Ik vind het al fijn om te weten dat het wel even een tijd gaat duren. Als het maar niet gaat kloppen in mijn teen zal het wel goed zijn. Ik moet maar even wat geduld hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven