Gezondheid alle pijlers

Tepels

06-07-2012 14:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aparte tepels, ik zou wel een foto willen uploaden zodat iedereen begrijpt wat ik bedoel maar ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten. Ze lijken een beetje op frambozen.

Vaak zijn ze donker maar als ik er even overheen wrijf zijn ze weer mooi roze. Daarom noem ik ze ook wel tovertepels.

Vaak zitten er witte dingen in, geen idee wat dit is & zou dat graag willen weten!

Alle mensen die ervan af weten in mijn omgeving vinden het ook vreemd maar vooral goor. Ik probeer het wel weg te halen maar het komt altijd wel terug. Het zijn geen puisten en als ik op mijn borst druk komt er ook niet iets uit.

Ik heb veel op internet gekeken en kon er niets over vinden.

Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het is!
en het aan de dokter vragen is zeker te eng? Durf ik niet? Dus dan maar op een forum vragen en ze nog willen laten zien ook....
Tovertepels
Dus jij loopt wel met je tepels te koop in je omgeving maarre een dokter consulteren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tovertepels

Ik denk dat een huisarts je wel serieus neemt.
Ja en?
Oh en dat witte is vaak ophopend talg ( ik had het ook en dit vertelde de HA mij) kan geen kwaad en gaat gewoon weg als je doucht. Ene keer is het wat meer en andere keer heb ik het helemaal niet.

Maar frambozerige tovertepels klinkt me niet bekend.
Upload toch maar een foto, lijkt me wel interessant.
Volgens mij ben je zwanger.

Gevoelige en veranderende borsten

Door de zwangerschapshormonen veranderen je borsten: ze worden groter. Ook worden ze gevoeliger. Je tepels en tepelhoven worden groter en donkerder van kleur.
quote:misskerss schreef op 06 juli 2012 @ 14:21:

Upload toch maar een foto, lijkt me wel interessant. Ik ben nog aan 't bijkomen van de navelpiercing-foto.
Als je bij Google afbeeldingen zoekt op tovertepels, krijg je dit:

Ik zeg een foto, er is vast wel ergens een dokter in de zaal
Ja en?

Kijk, dit is met recht een tovertepel!!
quote:misskerss schreef op 06 juli 2012 @ 14:21:

Upload toch maar een foto, lijkt me wel interessant.Dat zeg je alleen maar vanwege je nick. Oh nee, het was een framboos
quote:louisavuitton schreef op 06 juli 2012 @ 14:31:

[afbeelding]

Kijk, dit is met recht een tovertepel!! Jeetje wat een knoppen
Ja en?
Ik heb jaren gewerkt op de kraamafdeling. Die 'witte dingen' zijn volkomen normaal hoor, heb ik bij heel veel vrouwen gezien. Er kunnen ook ''bobbeltjes' (kan even niet op de naam komen) op de tepelhof zitten, deze scheiden een soort vetstof af om de tere huid soepel te houden.

Zo te lezen is er niks mis met jouw tepels en zijn ze perfect voor het voeden van een baby. Alleen maar handig als ze makkelijk kunnen toehappen. Ik weet niet of je een kinderwens heb, ik ga ook even off-topic geloof ik...
omg
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Die smiley is leuk, maar het is een tikje een overkill de laatste twee dagen.

TO: ga naar de dokter.
nou heb ik Toveren van Herman van Veen in mijn hoofd
Nu heb ik zin in toverballen (echte)
Wahaha. Tovertepels! Tja. Als hij kon tovern kon tovern dan hielde alle mensen van elkaar!:p

@aureel heb de echte laatst zien liggen bij de lidl!:)
quote:louisavuitton schreef op 06 juli 2012 @ 14:31:

[afbeelding]

Kijk, dit is met recht een tovertepel!! Hugh wat een eng ding,...............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik lees niks aparts hoor. Behalve misschien de tovertepels. Hoe kom je erop?
Bedankt voor de reacties!

Mijn tepels verkleuren dus vandaar de tovertepels.

quote:Fame schreef op 06 juli 2012 @ 14:20:

Dus jij loopt wel met je tepels te koop in je omgeving maarre een dokter consulteren?Ja.

Ik ga niet voor ieder wisjewasje naar de huisarts maar begon me wel af te vragen of dit normaal was. Buiten dat het vreemd en een beetje vies oogt overleef ik het denk ik wel. Misschien dat iemand hier me kon vertellen of zij het ook heeft/had en wat zij eraan doet/deed.

Met douchen gaat het namelijk niet weg, het zit er echt tussen.

Ik ben ook écht niet zwanger, ik heb een spiraal en hij zit goed.

Gevoelige, verkleurende tepels heb ik altijd wel gehad..
Ze verkleuren als je erover wrijft omdat dat de bloedtoevoer stimuleert. En weefsel wordt roze/rood als het goed doorbloed is. Dat is bij iedereen zo.
Ik ben toe aan de foto hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven