Tepels
vrijdag 6 juli 2012 om 14:16
Ik heb aparte tepels, ik zou wel een foto willen uploaden zodat iedereen begrijpt wat ik bedoel maar ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten. Ze lijken een beetje op frambozen.
Vaak zijn ze donker maar als ik er even overheen wrijf zijn ze weer mooi roze. Daarom noem ik ze ook wel tovertepels.
Vaak zitten er witte dingen in, geen idee wat dit is & zou dat graag willen weten!
Alle mensen die ervan af weten in mijn omgeving vinden het ook vreemd maar vooral goor. Ik probeer het wel weg te halen maar het komt altijd wel terug. Het zijn geen puisten en als ik op mijn borst druk komt er ook niet iets uit.
Ik heb veel op internet gekeken en kon er niets over vinden.
Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het is!
Vaak zijn ze donker maar als ik er even overheen wrijf zijn ze weer mooi roze. Daarom noem ik ze ook wel tovertepels.
Vaak zitten er witte dingen in, geen idee wat dit is & zou dat graag willen weten!
Alle mensen die ervan af weten in mijn omgeving vinden het ook vreemd maar vooral goor. Ik probeer het wel weg te halen maar het komt altijd wel terug. Het zijn geen puisten en als ik op mijn borst druk komt er ook niet iets uit.
Ik heb veel op internet gekeken en kon er niets over vinden.
Hopelijk kan iemand mij vertellen wat het is!
vrijdag 6 juli 2012 om 14:21
vrijdag 6 juli 2012 om 14:34
Ik heb jaren gewerkt op de kraamafdeling. Die 'witte dingen' zijn volkomen normaal hoor, heb ik bij heel veel vrouwen gezien. Er kunnen ook ''bobbeltjes' (kan even niet op de naam komen) op de tepelhof zitten, deze scheiden een soort vetstof af om de tere huid soepel te houden.
Zo te lezen is er niks mis met jouw tepels en zijn ze perfect voor het voeden van een baby. Alleen maar handig als ze makkelijk kunnen toehappen. Ik weet niet of je een kinderwens heb, ik ga ook even off-topic geloof ik...
Zo te lezen is er niks mis met jouw tepels en zijn ze perfect voor het voeden van een baby. Alleen maar handig als ze makkelijk kunnen toehappen. Ik weet niet of je een kinderwens heb, ik ga ook even off-topic geloof ik...
vrijdag 6 juli 2012 om 15:18
vrijdag 6 juli 2012 om 23:29
Bedankt voor de reacties!
Mijn tepels verkleuren dus vandaar de tovertepels.
quote:Fame schreef op 06 juli 2012 @ 14:20:
Dus jij loopt wel met je tepels te koop in je omgeving maarre een dokter consulteren?Ja.
Ik ga niet voor ieder wisjewasje naar de huisarts maar begon me wel af te vragen of dit normaal was. Buiten dat het vreemd en een beetje vies oogt overleef ik het denk ik wel. Misschien dat iemand hier me kon vertellen of zij het ook heeft/had en wat zij eraan doet/deed.
Met douchen gaat het namelijk niet weg, het zit er echt tussen.
Ik ben ook écht niet zwanger, ik heb een spiraal en hij zit goed.
Gevoelige, verkleurende tepels heb ik altijd wel gehad..
Mijn tepels verkleuren dus vandaar de tovertepels.
quote:Fame schreef op 06 juli 2012 @ 14:20:
Dus jij loopt wel met je tepels te koop in je omgeving maarre een dokter consulteren?Ja.
Ik ga niet voor ieder wisjewasje naar de huisarts maar begon me wel af te vragen of dit normaal was. Buiten dat het vreemd en een beetje vies oogt overleef ik het denk ik wel. Misschien dat iemand hier me kon vertellen of zij het ook heeft/had en wat zij eraan doet/deed.
Met douchen gaat het namelijk niet weg, het zit er echt tussen.
Ik ben ook écht niet zwanger, ik heb een spiraal en hij zit goed.
Gevoelige, verkleurende tepels heb ik altijd wel gehad..