Gezondheid alle pijlers

test een gyn na voorstadium bmhk ook op soa?

11-03-2013 01:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me af of de gyn je ook test op een soa als je voorstadium bmhk hebt gehad, mijn vriend dacht dat dit wel gebeurde, ik heb er niks over gehoord, weet iemand dit ook?
Ja die gyn heeft niks beters te doen dan een mbo-niveau soa test afnemen. Daar studeert hij 12 jaar voor...
Ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan, domme antwoorden wel.

Bovenstaande is een mooi bewijs hiervan!

TO: geen idee eigenlijk, misschien morgen even de gyn bellen?
dat doet een gynaecoloog niet.
wij slapen nooit.
Ik weet niet of dit het geval is bij voorstadium bmhk, maar mijn gyn heeft bij mij wel baarmoederslijm afgenomen om te kijken of ik chlamydia had in verband met niet zwanger worden. Misschien even bellen en vragen?
Nee, ze zullen wel waarschijnlijk testen op Hpv, het virus wat vaak baarmoederhals kanker veroorzaakt. Andere soa's niet, tenzij je het vraagt.
quote:oogappeltje schreef op 11 maart 2013 @ 01:15:

Ja die gyn heeft niks beters te doen dan een mbo-niveau soa test afnemen. Daar studeert hij 12 jaar voor...Zo, dat is een lekker dom antwoord! Ja hoor, de gyn kan dit doen bij verdenking op een SOA, is bij mij ook gebeurd. Het zit niet in het standaard-uitstrijkje erbij. Als je dus andere klachten hebt moet je die even duidelijk vermelden aan de gyn.
Het enige juiste antwoord kan alleen maar gegeven worden door jouw gynaecoloog. Wij weten niet waarom je bij de gyn komt en wij weten ook niet wat hij wel of niet aan tests heeft aangevraagd en waarom hij dat wel of niet heeft aangevraagd.

Dus stel je vraag aan degene die het onderzoek verricht, dat is de enige die je het juiste antwoord kan geven!
Wat voor "voorstadium" bmhk heb/had je dan?
pap 4 cin 3 later na de operatie (half jaar erna) weer bloed na seks en toen weer vele uitstrijkjes gehad ook voor de hpv uitslag
Dan lijkt mij het meest voor de hand liggende antwoord dat hij alleen onderzoekt op foute cellen en evt. HPV status.

Maar goed, vraag het de gyn, dan weet je het zeker.

Wíl je vriend graag dat je op een SOA getest wordt dan?
quote:Beeldig schreef op 12 maart 2013 @ 00:00:

Dan lijkt mij het meest voor de hand liggende antwoord dat hij alleen onderzoekt op foute cellen en evt. HPV status.

Maar goed, vraag het de gyn, dan weet je het zeker.

Wíl je vriend graag dat je op een SOA getest wordt dan? nou het blijkt dat zijn ex er meerdere vriendjes op na hield en ik heb hem gevraagt of hij ooit getest was, waarop hij antwoorde beetje vaag jij wel ja bij de gyn ivm bmhk, dus zodoende kwam ik hierop, vraag het morgen gelijk na anders gelijk maar even testen, condoom is namenlijk wel een x gescheurt dus beter ff na laten kijken dan
Hahaha wat een portret! Ik zou even gezellig samen naar de huisarts of GGD voor een testje, want alleen jou testen zegt niets over of hij iets onder de leden heeft natuurlijk.
quote:Beeldig schreef op 12 maart 2013 @ 01:05:

Hahaha wat een portret! Ik zou even gezellig samen naar de huisarts of GGD voor een testje, want alleen jou testen zegt niets over of hij iets onder de leden heeft natuurlijk.heb ik ook gezegt, hij wil of durft niet pfff, dan geen seks meer klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven