Gezondheid alle pijlers

Thuistest blaasontsteking?

30-11-2018 23:52 13 berichten
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een thuistest voor blaasontsteking? Ik zie dat de Kruidvat ze verkoopt ze van het merk Veroval.

Ik heb al een week pijn bij het uitplassen en pijn in mijn ondertussen en recent stinkt mijn urine ook. Echter moet ik ook ongesteld worden dus heb ik de klachten (behalve pijn bij het plassen) maar aan de menstruatie gelinkt. Ik ben al geregeld bij de huisarts geweest voor ontstekingen etc. Ik wil hiervoor niet alweer heen. Vandaar dat ik me af vraag of iemand die test wel eens gebruikt heeft. Is die betrouwbaar?
Nog nooit gebruikt. Denk van te voren na. Wat zou je doen als de test positief was? Alsnog naar de ha? Of extra veel drinken?
Dat kan je nu ook doen, zonder extra geld uit te geven.
Alle reacties Link kopieren
Niet aanmodderen met thuistesten.
Gewoon wéér naar de huisarts.

Wat bedoel je met 'ontstekingen'? Blaasontsteking of andere soorten?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Maar je levert toch gewoon sochtends een potje in bij de assistente?
als het dan idd een ontsteking is sturen ze direct een recept naar de apotheek
Is de bacterie al eens op kweek gezet zodat ze kunnen zien om welke het precies gaat?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Whitewolves, ik snap je punt. Ik drink al een maand meer, water. Ik wil niet onnodig naar de huisarts gaan(ben al vaker ziek geweest dit jaar). Die ontstekingen waren andere soort ontstekingen waarvoor ik antibiotica kreeg.

Ik moet over 2 dagen ongesteld worden en ik heb al de buikpijn voortekenen. Ik kan maandag eventueel urine inleveren maar de uitslag zal wel beïnvloed kunnen worden door menstruatie of niet?