Gezondheid alle pijlers

Tips tegen kies pijn

12-10-2013 11:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben naar de tandarts geweest en die heeft me doorverwezen naar de kaakchirurg, alleen dat duurt nog 4 weken die afspraak.

Nu zit ik dus 4 weken met die pijn natuurlijk.

Heb dan perio-aid ( mond spoel) meegekregen en al mee begonnen.

Maar nam asperine tegen de pijn alleen dat hielp niet echt ( ZAL ook niet de goede keus zijn gok ik )

Nu neem ik de max dosis Panadol plus ( 2 tabletten om de 4 uur en dan max 6 tabletten per dag)

Nu vraag ik me ook af of er niet betere dingen zijn voor de pijn?

Ik heb nog wel een beetje pijn maar wel te doen gelukkig kan het niet kwaad om 1 maand lang zoveel te nemen ( OF LANGER geen idee hoelang ik na die behandeling het nog nodg heb) voel het nu al aan mn maag en misselijk... ? Maar mss is er iets sterkers / beters waarvan ik niet zoveel hoef te nemen wat beter werkt?
Ontspannen die kaken en lippen. Dat scheelt 75% van de pijn.
Tsja, de historische oplossing is om een kruidnagel in het gat te steken, dat schijnt heel aardig te verdoven. Heb het nog nooit uitgeprobeerd, dat dan weer niet
dankjewel allemaal !

Ik ga maandag het zkh bellen om te vragen of het eerder kan, zoniet vraag ik of er in een ander zkh eerder plek is!

Ik heb vanmiddag ibro gehaald maar pijn word steeds erger lijkt wel.

Het gaat om mn verstandkies die geen ruimte heeft dus tegen mn wang/tandvlees aandrukt ( geloof ik ) heb daar al 1x eerder een grote onsteking aan gehad dus moet er echt uit nu.

Ga zkr wat met jullie tips doen behalve de laatste dan haha
quote:blommit schreef op 12 oktober 2013 @ 12:25:

Ontspannen die kaken en lippen. Dat scheelt 75% van de pijn.Ja dat pobeer ik! onbewust span je die toch steeds aan. dus moet er steeds op letten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven