Gezondheid alle pijlers

tongpiercing

27-03-2013 13:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallooo allemaal,

weet iemand hoe snel een tongpiercing dichtgroeid?

heb hem nu 3/4 maanden, maar moet hem straks uit vanwege een operatie, en dan mag je piercing niet in hebben ofzo, maar nu ben ik bang dat ie dichtgroeid!
De mijne moest ook uit en groeide niet dicht. Ik heb hem daarvoor een dagje uitgehad om een beetje te testen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
na een dag was die ook nie dicht?

hmm moet k dat ook maar eens proberen!
Nee hoor. En mijn lip piercing heb ik soms wel 3 dagen uit en dan nog geen probleem. Maar ook mijn oren groeien nooit dicht en ik heb misschien 1kr per jaar oorbellen in. Dus misschien ook persoonlijk hoe het gaat.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Tong heb ik ook wel eens paar dagen eruit gehad en groeide niet dicht, me andere piercings kan ik wel maanden uit doen zonder dat ze dicht groeien.
mijn oorbellen groeien ook niet snel dicht nee, ben benieuwd hoelang hij uit kan!

want hoorde van iemand dat de tong heel snel dicht ging, maar bij sommige gaan ze helemaal niet snel dicht.
ik kan de mijne er dagen uit laten zonder dat hij dicht gaat..
Ik heb mijn normale tongpiercing eruit gehaald en 1,5 jaar later kon ik er nog steeds een barbell doorheen duwen. Dat groeit echt niet binnen een dag of wat dicht als je hem al een tijdje hebt. Hoogstens ''krimpt'' het gaatje wat en voelt het wat stugger als je je staafje er weer doorheen wilt duwen.
dus het valt wel wat mee! mooizoo!
Ik heb mijn tongpiercing nu zo'n 6 jaar. Een jaar geleden werd ik leidinggevende op mijn werk en heb hem eruit gehaald.

Na een jaar dacht ik van zou ik hem nog door kunnen prikken.

Geloof het of niet maar hij zit er weer in. Was wel gevoelig moet ik zeggen...
Ja, ja, precies, ja,
denk dat die van mij een jaar nog niet haalt haha, heb hem pas 3 of 4 maand, maar wel ideaal dat dat nog kan!
Bij mij was 't al binnen 1 dag dichtgegroeid, moest opnieuw geprikt worden.
Ik heb de mijne nu acht jaar, en kan 'm weken uithouden zonder dat hij dichtgroeit. Mijn navelpiercing overigens had ik 10 jaar en was heel snel dichtgegroeid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven