Gezondheid alle pijlers

trigger duim operatie

19-07-2012 18:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met een trigger duim operatie? Ik heb al 2x cortisoïden ingespoten gekregen, helaas is mijn trigger duim teruggekomen. Arts adviseert operatie. Er is een kans dat er complicaties komen, lees: mijn duim niet meer te gebruiken is. Dat vind ik erg eng. Ook zit je 2 weken in dik verband en kun je even niets, wat niet echt handig is met een 1 jarig meisje in huis. Ik ben benieuwd hoe lang het herstel echt duurt en wat jullie ervaringen zijn. Is er nog een andere optie? Volgens mijn arts niet nl.
Wat is een trigger duim? Heb je dan teveel gesmst / met je phone gespeeld?
quote:charlottecharles schreef op 19 juli 2012 @ 18:58:

Wat is een trigger duim? Heb je dan teveel gesmst / met je phone gespeeld?Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar wat is een Ferrarri? Ik zie dat in je onderschrift staan.
Dat is een duim die 'knapt'als je hem buigt of strekt. Het slijmvlies van je pees is chronisch ontstoken. In mijn geval niet teveel gesmst (herhaalde bewegingen kunnen wel zorgen voor een triggerduim), maar als nasleep van het carpaal tunnel syndroom tijdens mijn zwangerschap (vocht vasthouden in pols, waardoor afknelling zenuwen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven