Gezondheid alle pijlers

Trillende dichtzittende ogen

23-03-2017 20:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi goedenavond,

Ik zit al uren te googlen, maar vind niks wat er op lijkt. Ik heb last van trillende oogleden wanneer ze dicht zitten. Dus geen trekkend oogspiertje of trillingen wanneer mijn ogen open zijn, maar dat ik mijn ogen niet fatsoenlijk dicht lijk te kunnen doen. Aan de buitenkant zie je ze ook super erg trillen en ik kan ze niet stil houden. Ik heb het pas een tijdje zelf door, maar volgens mijn vriend heb ik dit altijd al gehad. Iemand die hetzelfde heeft en weet wat eraan te doen valt? Is ook zo gekkig om hiervoor de dokter te bellen.
Ik vind het gekker om aan wildvreemden advies te vragen dan aan je huisarts...
Heb je er last van?

Eerder had je het toch niet door?

Misschien gewoon proberen een tijdje je er niet op te focussen. Als je je nu gaat focussen op je dikke teen zul je ook van alles voelen en raar voelen zitten.
Ik heb er geen last van! Nooit gehad ook. Alleen dacht dat misschien iemand een tip had aangezien het met opmaken niet handig is. Het is verders ook niks ernstigs.
quote:lilz schreef op 23 maart 2017 @ 20:21:

Ik heb er geen last van! Nooit gehad ook. Alleen dacht dat misschien iemand een tip had aangezien het met opmaken niet handig is. Het is verders ook niks ernstigs.kan vermoeidheid, stress, teveel smartphonegebruik of magnesiumtekort zijn.Misschien kan je daar iets mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven