Gezondheid alle pijlers

Triloog..

11-12-2019 09:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al 3 weken lang een triloog. Onder mijn oog, echt zichtbaar en de hele dag door. Het begint gelijk als ik wakker wordt en het gaat de hele dag door.
Ik heb mijn schermgebruik al geminimaliseerd, in hoeverre dat kan ivm werk, opticien heeft ogen doorgemeten maar vindt geen afwijking, ik heb geen gekke spanningen of stress ofzo.
Wie heeft er nog een tip wat dat getril kan doorbreken? Het liefst zou ik het oog dichtplakken met zo'n lui oog pleister...maar das ook geen oplossing denk ik
Op tijd naar bed of vitamine D laten checken.

Bij mij is dat een teken voor een ernstig tekort, nu heb ik chronisch opname probleem dus bij de meeste mensen zal het gewoon toch spanning, te veel schermen of vermoeidheid zijn.

Dan is minder schermen en echt meer slaap voor een aantal dagen/ weken meestal een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring, en dus geen medisch advies, is dat het bij mij voortkomt uit bepaalde tekorten. Ik slik dan extra magnesium en dat lijkt bij mij te helpen.
Kijk eens naar magnesium. Tekort kan spiertrillingen veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Kan oververmoeidheid zijn maar ook een tekort aan magnesium.
slaaptekort en teveel schermen
Neem er nog 2 en je hebt een triloogie.

Maar serieus: even langs de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
11-12-2019 09:36
Mijn ervaring, en dus geen medisch advies, is dat het bij mij voortkomt uit bepaalde tekorten. Ik slik dan extra magnesium en dat lijkt bij mij te helpen.
Ook mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat magnesium is wel een goed idee. Ik sport best veel en heb eerder ook baad gehad bij extra magnesium ivm spierpijnen. Ik eet vast een extra banaan want daar zit ook best wat magnesium in en straks even langs de apotheek!
Ik had t afgelopen weken enorm.. werd er gek van.. toen heb ik savonds minder achter schermen gezeten en eerder naar bed en nu heb ik nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
mariska1974 schreef:
11-12-2019 09:31
Ik heb nu al 3 weken lang een triloog. Onder mijn oog, echt zichtbaar en de hele dag door. Het begint gelijk als ik wakker wordt en het gaat de hele dag door.
Ik heb mijn schermgebruik al geminimaliseerd, in hoeverre dat kan ivm werk, opticien heeft ogen doorgemeten maar vindt geen afwijking, ik heb geen gekke spanningen of stress ofzo.
Wie heeft er nog een tip wat dat getril kan doorbreken? Het liefst zou ik het oog dichtplakken met zo'n lui oog pleister...maar das ook geen oplossing denk ik
Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Van alles geprobeerd en uiteindelijk gevonden waar het door kwam. De screenprotector van mijn telefoon. Daar zat vuil en vet onder. Dit was niet gewoon te zien. Ding verwijderd en ik had er na een dag geen last meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven